Kan minnas helt fel, men såg man inte på julspecial 2 en scen där Niklas är utklädd till Yolanda en gång till?
Möjligtvis, kanske en liten "recap"? Men han har definitivt klätt ut sig till Yolanda minst 2 ggr, det har vi fått se.
Vem vinner i år? Känns som Fröidh har tagit ett steg tillbaka, nu är det Anja som har offerrollen, fattar inte varför dom gråter över spilld mjölk dock
Låter lite som situationen från svenska Paradise Hotel 2009 där Kristoffer blåser sin vän Andreas, kanske är den du syftar på? Kristoffer och Erika fick ett uppdrag att ''kidnappa'' ett annat par genom att lägga deras porträtt i en slags bur.
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Vet att i säsong 3 så fick Kristoffer och Erika i uppdrag att kidnappa ett par.
Då valde dem deras bästa kompisar där inne Andreas och Greta.
Paren som var där inne fick gissa vem som blivit kidnappad.
Orkar inte förklara reglerna i detalj det får ni kolla upp själva.
Men dem lurade dem nått fruktansvärt då iaf, sjukt bra spelat!
Just det, det var så det var. 2009 och 2010 var ändå bra, när deltagare uppriktigt tyckte illa om varandra och inte var rädda för att visa det. I år är det så grymt fjantigt.
Jeppe, Malmö-jeppe, spenderade sin höst och vinter i Jamaica, Kuba och ett centralamerikanskt land. Hyfsat pengaflöde för en bartender på kassa nattklubbar i Malmö..
Jeppe, Malmö-jeppe, spenderade sin höst och vinter i Jamaica, Kuba och ett centralamerikanskt land. Hyfsat pengaflöde för en bartender på kassa nattklubbar i Malmö..
Berättade inte Jeppe att hans pappa gått bort? Kan ju t.ex. ha ärvt pengarna.
Min kompis, vars pappa har har tränat Joppe i hockey. Dom är familjekompisar. Han berättade att Joppe har en son. Sonen ska ha kommit till då Joppe var i Malmö och festade. Ett fylleligg helt enkelt.
Kan minnas helt fel, men såg man inte på julspecial 2 en scen där Niklas är utklädd till Yolanda en gång till?
Dock är Yolanda grejen med Paow och Paow har åkt ut som vi vet. Så det är snarare en recap tror nämligen Yolanda tiderna är över såvida inte Paow kommer tillbaka på något höger..
Citat:
Ursprungligen postat av Mrad0
Berättade inte Jeppe att hans pappa gått bort? Kan ju t.ex. ha ärvt pengarna.
Tror att Samir och Ak kommer åka ut om dom gissar fel, vilket gör att dom kommer vilja gissa rätt.
Samir är ju för övrigt den som gör det mest värt att kolla, så jävla rolig! När jag såg reklamen innan programmet började tänkte jag att han skulle vara jättevidrig men han är ju skitskön! Bra att han kom tillbaka. Levererade direkt med "deckare, vad fan är det?! är det en bok eller?".
Förut sas det ju att dom två som skulle vinna var en som kom in i program sex bland annat, men det stämmer ju inte. Se spoiler.
mmm.. man blir alltid lika glad när man ser Samir.. och jag är nästan 100 på att han är enormt omtyckt. Hans personlighet är såå rolig. Han är enormt positiv i sitt sätt.. och bara han började prata om "deckare" igår och vad det va eller är.. kunde jag inte sitta och låta bli att skratta åt han. Jäkla rolig snubbe det där. Kul o se han på TV igår igen..
Första gången jag tittar lite på det svenska paradise.
Sjukt skillnad jämfört med danska som är 10 gångar bättre.
Det är 72 avsnitt och många flera deltagare (35 deltagare).
Här är det bara samma lilla discount gäng som åker in och ut, så gissar på det inte är så många avsnitt??
Det är inte alls lika hårt heller och breven håller ju dagis nivå. Ett exempel är deckare veckan. Om ak inte gissar mördaren händer inget med henne!!! Löjligt! Det ska ju vara AK, som åker om hon inte gissar rätt!
/ dansken
Senast redigerad av Tasso 2014-01-08 kl. 12:16.
mmm.. man blir alltid lika glad när man ser Samir.. och jag är nästan 100 på att han är enormt omtyckt. Hans personlighet är såå rolig. Han är enormt positiv i sitt sätt.. och bara han började prata om "deckare" igår och vad det va eller är.. kunde jag inte sitta och låta bli att skratta åt han. Jäkla rolig snubbe det där. Kul o se han på TV igår igen..
Jag förstår inte vad det är som är så roligt med hans "personlighet". Snubben är riktigt korkad och har inte förstått hur dum han är så han uttalar sig om saker han inte förstår, det är bara en kille utan filter mellan hjärna och mun som säger dumma saker.
Visserligen kul att garva åt att någon har så låg hjärnkapacitet men att prata om att han är "rolig" eller att hans "personlighet" låter bara märkligt.
Jag förstår inte vad det är som är så roligt med hans "personlighet". Snubben är riktigt korkad och har inte förstått hur dum han är så han uttalar sig om saker han inte förstår, det är bara en kille utan filter mellan hjärna och mun som säger dumma saker.
Visserligen kul att garva åt att någon har så låg hjärnkapacitet men att prata om att han är "rolig" eller att hans "personlighet" låter bara märkligt.
Bildningsnivå och sympatiskhet behöver inte gå hand i hand.
Samir är glad och positiv och genuint mån om folk, sedan har han kanske inte jordens koll och tänker inte efter innan han öppnar munnen, men det gör det bara till än större underhållning.
Betänk ett PH där alla bara satt tysta och räknade ut sitt nästa drag; ungefär lika mycket spänning som att kolla på schack.