2013-12-31, 17:32
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Skulle vilja påstå att gl spittar ff som inte verkar bry sig så jävla mkt om att spitta tillbaka vad jag sett.
Har sett ett par ställen där det är tvärt om.
Citera
2014-01-01, 12:21
Medlem
oknudos avatar
lek och ff är typ 30 bast och inte värst bra.dom har EN målning längs e18 och det är den minsta väggen längs hela linjen och den har dom båda delat på.och 4 målningar som är spridna på en liten yta..
enligt mig dom som syns MÖH,IOU,WNC några gyan har man sett också. men ff är ett gäng 30plus på bens som försöker göra nått med dera liv...
Citera
2014-01-01, 21:46
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Sluta chatta i trådarna.
//mod
Citera
2014-01-02, 11:17
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oknudo
lek och ff är typ 30 bast och inte värst bra.dom har EN målning längs e18 och det är den minsta väggen längs hela linjen och den har dom båda delat på.och 4 målningar som är spridna på en liten yta..
enligt mig dom som syns MÖH,IOU,WNC några gyan har man sett också. men ff är ett gäng 30plus på bens som försöker göra nått med dera liv...
Och vad spelar de för roll hur gamla de är och vilket knark de tar? Det behövs målare i stan, så varför hata på de som verkligen kör? Sen kanske de inte ligger i lika mkt som möh just nu, men det tycker jag inte man kan kräva heller.
Citera
2014-01-02, 15:20
Bannlyst
F*n vad trött man är på alla 14 åringar som lägger ut sitt klotter på tumbler och instagram
Det ska vara riktig graffiti om man ska visa upp sig , inget klotter från en liten pojke som just
fyllt 14. vakna tack
Citera
2014-01-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levitas
F*n vad trött man är på alla 14 åringar som lägger ut sitt klotter på tumbler och instagram
Det ska vara riktig graffiti om man ska visa upp sig , inget klotter från en liten pojke som just
fyllt 14. vakna tack

Alltså fyfan vad du är skitnödig hela tiden.. Vad spelar det för roll? Finns en målgrupp för det så låt dom, ingen tvingar dig att kolla förhelvede.
Citera
2014-01-02, 17:01
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
fyllt 14. vakna tack
Så du är alltså ytterligare en person som anser sig ha rätten till att bestämma vad alla ska tycka är snyggt? Hur ska du annars dra en gräns mellan graffiti och klotter? Konst ligger altid i betraktarens ögon. fjant.
Citera
2014-01-07, 21:20
Bannlyst
kiss från pyc är duktig på att måla, även duktig på att var en riktigt falsk människa tyvärr.
Citera
2014-01-07, 21:31
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
kiss från pyc är duktig på att måla, även duktig på att var en riktigt falsk människa tyvärr.
Berätta gärna mer. Du måste berätta varför!
Citera
2014-01-07, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Berätta gärna mer. Du måste berätta varför!

Finns inte så mycket att säga, blir bara så arg och vill få ut min ilska.
Men falsk.
Inte något att ta upp på flashback egentligen, men jag har varit skitsur hela kvällen.
Citera
2014-01-07, 23:36
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Finns inte så mycket att säga, blir bara så arg och vill få ut min ilska.
Men falsk.
Inte något att ta upp på flashback egentligen, men jag har varit skitsur hela kvällen.

Varför skrev du det ens från första början då?
Tänk lite innan du skriver. Allt du gjort nu är att anklaga en person för att vara falsk utan att ha grunder att stärka ditt påstående som dessutom inte ens hör hemma på Flashback från första början.
Tänk lite innan du skriver och skapar rykten.
Citera
2014-01-07, 23:59
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Finns det många crews med unga medlemmar i Sverige som ändå läger upp bra grejjer med kvalitet, typ 14-15 åringar? Känns taskigt av vissa här på forumet att dra alla unga över en kam, slår vad om att väldigt många i yngre kretsarna är duktigare än er som klagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in