2013-12-28, 00:32
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Glöm ej även Yoga (numera i Pix), Ashes, Vogue, Wher, Ximer.
(Var f.ö. jag som frågade!)
Tycker de har legat jävligt lågt det senaste..dök dock upp lite gejer från Rise i gbg i somras.
Någon i östgöta-trakterna som kan rapportera?
Lite yoga i nyköping faktist. även lite Neat stickers.
Citera
2013-12-28, 01:04
Medlem
fajvans avatar
De flesta är utflugna ur sin byhåla, skaffat barn, lämnat landet etc.. vissa lallare kör kvar men CHA lever mest kvar som en vänskapsgrej.
Citera
2013-12-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Glöm ej även Yoga (numera i Pix), Ashes, Vogue, Wher, Ximer.
(Var f.ö. jag som frågade!)
Tycker de har legat jävligt lågt det senaste..dök dock upp lite gejer från Rise i gbg i somras.
Någon i östgöta-trakterna som kan rapportera?
Vogue kör ju på bra i östgöta trakterna, men under nya namn och crews. Rullade en grej av killen härom dagen på Sj:s dubbeldäckare såg jag på en blogg.
Citera
2013-12-30, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainyard
Vogue kör ju på bra i östgöta trakterna, men under nya namn och crews. Rullade en grej av killen härom dagen på Sj:s dubbeldäckare såg jag på en blogg.

Lust att länka bloggen?
Citera
2013-12-30, 03:26
Medlem
http://grandsmack.se/2013/12/29/sunday-special-with-rask/

Rask intervju!
Citera
2013-12-30, 22:30
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Tänkte skriva ner lite crew förkortningar här i västerås,Och nån kanske själv kan göra en liten lista från tillexempel sthlm,gbg osv??

ASK -Anti Social Kidz
PKC -Pain Killah City.
AGC - Art Guerilla Crew,All Gone Crew.
TRO - The Real Ones.
MIC - Mad In Crime.
WSR - WeStaRoze
CPT - Crime Payz Team
VF - Västerås Farligaste
TWC - The Wild Crew,The West Click.
47K - 47kromosoner.
BSÖ - Bastu Skoter Öl
MÖH - Meter Över Havet.
OFI - Ovanligt Fuckad Intiligens.
GLC - Gryta Ligan crew.
IMS - It Means Something.
WGA - Weed Girls Aerosol
IAK - In All Kinds
TP - The pricks
NÄU - Natten är ung.
KBC - Kör Bara Crew
37C - 37 Club
IE - Ingenting Egentligen
DFL - Drugs for life.
GH - Gidde Hooden.
CBC - Canna Bis Crew,Crazy Bonez Click.
LSC - Lagom Stort Crew.

Kan ta några duktiga writers också =)

Venus
Mind
Puppet
Arom
Shit
Dhem
Out
Meanie
Rabex
Diffler
Onek
Beer
Vek
Ereek

Och många fler
Mvh

Du glömde Lek & FF. MooD börjar oxå dyka upp ganska frekvent.
Har förövrigt hör att det e nån (rätta mig gärna om ja har fel) beef mellan GLC & Lek/FF....Någon i GLC ska tydligen ha spittat Lek´s e18-tunnel vid Viksäng....
Citera
2013-12-30, 22:52
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Du glömde Lek & FF. MooD börjar oxå dyka upp ganska frekvent.
Har förövrigt hör att det e nån (rätta mig gärna om ja har fel) beef mellan GLC & Lek/FF....Någon i GLC ska tydligen ha spittat Lek´s e18-tunnel vid Viksäng....
Den där listan är väl bra gammal eller? Är ju flera som öagt av för länge sedan. Meanie la ju av på 80 talet, då va ju inte Lek född. Mmmm det är beef. Har sett dom spittat varandra på flera ställen.
Citera
2013-12-31, 01:11
Medlem
oknudos avatar
lek och ff är ju sämst.deras små målningar längs e18 är ruskigt fula..och mood är snäppet sämre.

du behöver inte nämna dom igen när vi pratar scenen i västerås då dom inte har något med den att göra..
Citera
2013-12-31, 12:14
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Den där listan är väl bra gammal eller? Är ju flera som öagt av för länge sedan. Meanie la ju av på 80 talet, då va ju inte Lek född. Mmmm det är beef. Har sett dom spittat varandra på flera ställen.
Skulle vilja påstå att gl spittar ff som inte verkar bry sig så jävla mkt om att spitta tillbaka vad jag sett. Fullt förståeligt då gl knappt har några pieces uppe att förstöra, kan inte va så kul att beefa med någon som bara gör tags.

Citat:
Ursprungligen postat av oknudo
lek och ff är ju sämst.deras små målningar längs e18 är ruskigt fula..och mood är snäppet sämre.

du behöver inte nämna dom igen när vi pratar scenen i västerås då dom inte har något med den att göra..
Ääh lugna ner dig nu.. de må kanske inte vara bäst i stan, men de kör åtminstone. I mitt tycke är all graff i västerås för tillfället bra graff då det är så jävla ont om action på scenen. Ut själv och kör e18-pieces.. nä just det, det gör du ju inte. Om dessa herrar nu inte har ngt med scenen att göra, kan du väl nämna vilka som är något i scenen?
Citera
2013-12-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Skulle vilja påstå att gl spittar ff som inte verkar bry sig så jävla mkt om att spitta tillbaka vad jag sett. Fullt förståeligt då gl knappt har några pieces uppe att förstöra, kan inte va så kul att beefa med någon som bara gör tags.

Ääh lugna ner dig nu.. de må kanske inte vara bäst i stan, men de kör åtminstone. I mitt tycke är all graff i västerås för tillfället bra graff då det är så jävla ont om action på scenen. Ut själv och kör e18-pieces.. nä just det, det gör du ju inte. Om dessa herrar nu inte har ngt med scenen att göra, kan du väl nämna vilka som är något i scenen?

Dom är ju skojare bara, slänger upp tre-fyra pieces och tror att man är ett namn på scenen... Funkar inte så, krävs år för att bli ett namn på riktigt.
Citera
2013-12-31, 13:15
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen
Dom är ju skojare bara, slänger upp tre-fyra pieces och tror att man är ett namn på scenen... Funkar inte så, krävs år för att bli ett namn på riktigt.
Och hur fan ska nya writers orka fortsätta om de inte får någon recognition? Vill du vara ensam att måla i stan? Mer spray år folket. Uppmuntra alla och ge fan i att tjaffsa så har vi snart en stark scen igen.

Men de är klart, finns det bara ett crew som kör är det inte svårt för dom att vara störst och då håller man gärna andra graffare borta så man slipper konkurrans. Eller? "krävs år..blablabla.." fan du börjar låta som pasha....

Att dessa herrar sedan är sådana som tagit upp graff igen på senare år och de förmodöigen var inne på scenen innan du ens vad 10 är en anna sak.
Senast redigerad av parkråtta 2013-12-31 kl. 13:18.
Citera
2013-12-31, 17:30
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oknudo

Någon stans måste man ju börja. Puppets första målningar va inte heller så vackra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in