Citat:
Ursprungligen postat av
GanjaThorulf
Det är väl självklart han inte har rökt med plasttejp, att rulla med bara tejp runt filtret kommer göra att joppen drar tjuvlyft och är omöjlig att röka, speciellt om man använder kvitton.
Testa själva och se om ni lyckas, jag har rullat tiotusentals och jag kan inte få ihop det, lägg därtill att KJ's finmotorik knappast lär var på klockmakarenivå och ni kommer snabbt inse att det inte är möjligt.
Jag har nu även testat rullat en med plasttejp och röka och inte en chans att det går utan att du även som kronisk rökare hostar lungorna av sig.
.
Däremot tejpen som var i badrummet och som var avriven på mitten är fullt möjligt att rulla med och dessutom en logisk förklaring till varför den var riven, för att minimera mängen tejp på "ciggen".
Men tejpen i badrummet var plasttejp. Jag tycker du säger emot dig själv.
Men om man tittar på källan till KJ:s tejp talar den också för att det var papperstejp. Källan är en gammal SAAB, och ägaren säger att det är en Scotts Micropor troligen nummer 33. Scotts Micropor finns inte, men däremot 3M:s Micropore, och det är papperstejp. I bilen beslagtogs en papperstejp av annat märke.