2014-01-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Sa jag inte AK?
Och oddsen var..? Ganska låga ja. Om det ens fanns några odds.

Förövrigt så hade det varit kul att vara i huset när Bög-Tobbe fick sitt fyllemod och tog sig ton när stora stygga vargen var borta. Skälla ut honom efter noter och sedan hämta hans foto, lägga det i toaholken och lasta av en nummer två storlek XXL på det. Det hade varit TV det...
Citera
2014-01-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betongbarn163
okej tack för svaret

Det här fungerar inte för mig, det hackar ändå senare i programmet och hela skiten startas om igen
Citera
2014-01-06, 23:25
Medlem
UnderwearMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
senaste nytt: jeppe röker cannabis.

i avsnitt 7 när han ska välja badbyxor inför fotograferingen med dorota så säger han "jag tog dom badbyxorna som passar mig bäst, jag är ju en flummig kille som gillar blommor så dom badbyxorna passade ju mig perfekt" sen sken han upp som en sol.

för dom som inte vet är ordet "flummig" ett väldigt utbrett uttryck för att man är cannabispåverkad.
när man röker cannabis så röker man alltså blommorna och INTE bladen som är den vanligaste uppfattningen hos okunniga.
hans beteende stärker även mina misstankar, skön bakåtlutad person som är lite sådär halvseg, avslappnad "det ordnar sig" attityd.

vad tror ni?

Jag avfärdar inget men ordet flummig används även för att beskriva flummiga nyktra människor så jag skulle inte lita för mycket på det. Joppe avslöjade sig dock som en solklar rökare i kvällens avsnitt när han drog klassikern "meckarn tänder i alla länder, utom peru där tänder du" under killarnas minnesceremoni till jeppe-
Citera
2014-01-06, 23:25
Bannlyst
Vad är charmen med detta program? På vilket sätt är det underhållande? Jag gav det en, två, tre chanser och det förefaller riktigt jävla tråkigt m drama och vuxenfjortisar i centrum. Inget illa menat.
Citera
2014-01-06, 23:38
Medlem
Nicklas är vidrig. Det enda bra han gjort var att ta ut Jeppe ikväll. Han lär dock få det hett om öronen när det uppdagas vem som var mördaren.
Citera
2014-01-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Joppe avslöjade sig dock som en solklar rökare i kvällens avsnitt när han drog klassikern "meckarn tänder i alla länder, utom peru där tänder du" under killarnas minnesceremoni till jeppe-

Vad menas med det?
Citera
2014-01-06, 23:40
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Han lär dock få det hett om öronen när det uppdagas vem som var mördaren.

Nä, för då åker han ju ut!
Citera
2014-01-06, 23:42
Medlem
Men kan dom fixa tv3play någon gång.. herregud
Citera
2014-01-06, 23:46
Bannlyst
Vad fan är det för fel på tv3 play? Ibland går den tillbaka till början och det är jävligt irriterande.
Citera
2014-01-06, 23:47
Medlem
Man har alltså väntat flera veckor på PH och sedan fungerar inte tv3's webbspelare!
Citera
2014-01-06, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Nä, för då åker han ju ut!

Mjo men jag menade om han inte skulle bli påkommen av detektiven och de andra och själv sedan måste avslöja att det var han som skickade ut Jeppe.
Citera
2014-01-06, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JogaBonito
Det här fungerar inte för mig, det hackar ändå senare i programmet och hela skiten startas om igen

Haha det fungerar inte heller för mig, det hände en gång samma sak, men jag kollade nästa dag. får blir så igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in