Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Mig veterligen är svaret nej på den frågan. Stödmedlem kan dock vem som helst vara.
Vill du ha ett mer officiellt eller specifikt svar får du kontakta organisationen:
https://www.nordfront.se/svenska-motstandsrorelsen/kontakta-oss
Jag hoppas förövrigt att din föreställningsvärld inte havererar totalt ifall du råkar inse att Motståndsrörelsens medlemmar inte går runt och hyser ett personligt hat mot varje enskild invandrare av icke-europeisk härkomst i Sverige.
Vad får stödmedlemmar delta i för aktiviteter, jag gissar på förläsningar/fördrag och liknande?
Stödmedlemmar antar jag inte får vara med på utåtriktade aktiviteter/aktioner, tex Kärrtorp om man ska ta ett exmpel som är färskast i minnet, aktivisterna på plats var väl just aktivister och medlemmar?
Vidare officiellt svar har jag inget behov utav, tänkte mest att en aktivist som du bör ha koll på vilka som får gå med eller inte i den organisation du själv är med i, hittade nämligen inget sånt på er hemsida.
Nej då, vet mycket väl att flera i SMR har bekanta med invandrarbakgrund även om dessa kanske inte är deras närmst vänner.