2012-11-20, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Vill bara dela med mig. På 80 talet så körde syrran buss för SL. Stationerad i Södergaraget ( Stockholm ) . Peter var också busschaufför där under den tiden. Så hans liv var väl inte så glamoröst då. Enligt syrran så var det inga tvivel om att han var gay, men enligt er andra här, så verkar det ju som han gängar tjejer. Har sett en gammal VHS från deras personalfest där en ung Siepen är med. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om karln. Var väl rätt OK när han var med Tilde. Jag var dock övertygad om att han var gay. Till jag läste andra inlägg här.

Är det sant att han körde buss? Han har ju en rätt så random roll som busschaufför i filmen 'Naken'. Han har alltså erfarenhet?
Citera
2012-11-20, 22:04
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Med tanke på hur han ser ut numera så verkar han ha gått ned sig i Goa eller något?

http://www.svt.se/jakten-pa-det-perfekta-livet/hanna-shoppar-loss-med-peter-siepen

Han gick knappt att känna igen i programmet, om det vore för kroppen hade jag trott någon annan ryckt in för att spela Peter Siepen. Men skägg kan verkligen förvilla ibland.
Citera
2012-11-21, 00:16
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Är det sant att han körde buss? Han har ju en rätt så random roll som busschaufför i filmen 'Naken'. Han har alltså erfarenhet?

Absolut sant. Han var anställd på SL Söderhallen i Sthlm. Jag har sett filmen från SL:s personalfest på Söderhallen. Där är han med. Detta bör ha varit i mitten av 80 talet.
Citera
2012-11-21, 12:28
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
WTF?! Vad har hänt med honom?
Han är 50, det är vad som har hänt
Citera
2012-11-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Som de flesta föredettingar försörjer han sig på o-glamorösa jobb. Peter har synts på olika köpcentra som konferencier (presenterar och tvingar fram applåder för Anna Book)...

Ja precis, de senaste åren har han i det närmaste turnérat land och rike runt för att jobba som konferencier på oglammiga köpcentran, ett arbete som låter rätt sorgligt men som troligtvis är mer lukrativt än man kan tro. Peter verkar dessutom vara en sådan person som älskar att träffa folk så han gillar säkert sitt arbete.

Här är hans hemsida förresten, ganska rolig tycker jag. Där står HELA hans CV alltså ända från grundskola och framåt och ja från 88-91 arbetade han som busschaufför (men även taxichaffis och tidningsbud). Flitig kille det där! Och under FAQ, Är du bög? Svar: Jag blir kär i personligheter inte kön, vad var frågan nu igen...
http://www.siepen.se/
Senast redigerad av edeis 2012-11-21 kl. 12:44.
Citera
2014-01-06, 13:51
Medlem
knullklassons avatar
Riktigt skönt att den här pajasen inte längre syns i bild.
Citera
2014-10-23, 20:53
Bannlyst
Kommer ihåg en kväll i slutet av 80-talet så skulle vi dra på fest och Peter drog i sig en flaska med silverrom. Han fick en karatefylla,spydde i polisbilen och fick åka till mariapol
Citera
2014-10-23, 21:50
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Riktigt skönt att den här pajasen inte längre syns i bild.

Han har ju synts i TV reklam på senare tid.....
Citera
2014-10-24, 09:50
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Vad gör den gode Siepen nuförtiden? Jag tycker det var längesedan man såg honom i rutan.

Troligtvis och förhoppningsvis absolut ingenting. Den stora frågan är varför han gjort någonting annat i livet än kört budbil. Han är väl snart 50 bast nu, är väl inte läge att göra TV på att gå omkring och vara en ball tonårskille längre. Peter Siepen verkligen personifierar den talanglösa eviga tonåringen, som lever på hoppet men till slut åker ner i avloppet. Livskris och allt det där.
Citera
2014-10-24, 10:25
Medlem
Snuttepuffs avatar
Julen 2013 hade Siepen en "julshow" på ett hotell i Alingsås. Enligt trovärdig källa var showen en katastrof med navelskåderi och urusla skämt som fick publiken att skruva på sig och önska den dumma jäveln åt helvete eftersom han förstörde en i övrigt trevlig kväll.
Citera
2014-10-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Troligtvis och förhoppningsvis absolut ingenting. Den stora frågan är varför han gjort någonting annat i livet än kört budbil. Han är väl snart 50 bast nu, är väl inte läge att göra TV på att gå omkring och vara en ball tonårskille längre. Peter Siepen verkligen personifierar den talanglösa eviga tonåringen, som lever på hoppet men till slut åker ner i avloppet. Livskris och allt det där.

peter siepen var ju en av grundarna till produktionsbolaget spader knekt som ju producerade en mängd tv-program och reklamfilmer. Siepen var med hela vägen till de la ner det bolaget 2007. så det är ju inte bara tonår utan har varit rätt mycket affärer också.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Spader_knekt
Citera
2014-10-24, 20:23
Medlem
JBernards avatar
Det är en jobbig och obehaglig jävel, men energisk. Det får man ge honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in