2014-10-24, 21:43
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
peter siepen var ju en av grundarna till produktionsbolaget spader knekt som ju producerade en mängd tv-program och reklamfilmer. Siepen var med hela vägen till de la ner det bolaget 2007. så det är ju inte bara tonår utan har varit rätt mycket affärer också.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Spader_knekt
Fast både Fredrik Heinig och Mikael Bohman har ju gått vidare efter Spader Knekt. Heinig som långfilmsproducent, samt som att han är kvar på B-Reel – och Bohman har väl någon luddig titel på någon sorts nystartad kommunikationsbyrå av vad jag förstår.

Men vad fan sysslar Siepen med nuförtiden? Tränar mycket bicepscurls eller?
Citera
2014-10-24, 22:31
Medlem
TheBurdens avatar
Är jag den enda som får lite homofila vibbar av honom ibland? Han kanske är bisexuell?
Citera
2014-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Är jag den enda som får lite homofila vibbar av honom ibland? Han kanske är bisexuell?

No shit sherlock, han är en riksbög ut i fingerspetsarna.
Citera
2014-10-24, 22:34
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
No shit sherlock, han är en riksbög ut i fingerspetsarna.

Är han uttalad bög? Vet inte så mycket om honom eftersom jag aldrig läser skvallertidningar.
Citera
2014-10-24, 22:36
Avslutad
Citat:
Jodå, han stoppar nog kuken lite överallt. Hans besatthet vid nykterhet, hälsa och träning tyder ju på att han har andra utlopp för sina laster, ty summan av lasterna är ju som bekant konstant. Möjligen låter han ölen stå men suger istället dase på den dekadenta huvudstadens bögklubbar?
Citera
2014-10-24, 22:42
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Jodå, han stoppar nog kuken lite överallt. Hans besatthet vid nykterhet, hälsa och träning tyder ju på att han har andra utlopp för sina laster, ty summan av lasterna är ju som bekant konstant. Möjligen låter han ölen stå men suger istället dase på den dekadenta huvudstadens bögklubbar?

Skulle inte förvåna mig.
Citera
2014-10-25, 07:10
Medlem
Citat:
Om du går lite längre upp så citeras han med att säga: jag blir kär i personligheter, inte kön. Det är klassiskt för att säga: jag är bisexuell.

Personligen tycker jag väl han verkar vara mest homo och lite bi. Vad är det för kvinnor, även om nu han själv vore intresserad, som kan tycka han är sexuellt attraktiv? Det skriker queer om honom.
Citera
2014-10-25, 08:18
Medlem
Han verkar hur skön som helst. Estrad är ett av de roligaste svenska tv- programmen någonsin, bara en sån sak som att han körde en tävling där gästerna skulle tävla i politisk korrekthet.

Vill honom tillbaks i rutan!
Citera
2014-10-25, 17:28
Medlem
Citat:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17185842.ab
Citera
2014-10-26, 13:07
Medlem
Sedatives avatar
Jag kan inte förstå varför han inte gör mer TV. ZTV tiden och Rocky & Drago var fantastiskt bra när det gick.
Om TV kanalerna vill vara PK ( som dom vill) så är Siepen perfekt, utmanar könsnormer osv.
In med Siepen!
Citera
2014-10-27, 14:40
Bannlyst
Citat:

Nej
Citera
2014-10-27, 18:19
Medlem
ace_secs avatar
Såg honom idag i Zaras butik i Göteborg. Trevlig mot personalen, och verkar gå igång på jeansskjortor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in