2014-01-06, 02:04
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giveawayyourlove
Om GM & co visste om att MPS var ute och sökte i närheten och att dessutom KJ var där kanske de inte vågade sätta eld på huset eftersom att det skulle väcka för mycket uppmärksamhet/misstänksamhet ifall de skulle bli sedda i närheten av fyndplatsen.

Tror snarare att planen var att gräva ner allt men tidpressen och vetskapen om att MPS var i närheten och att de var livrädda för att bli påkomna resulterade i detta "hastverk" gällande utplaceringen.

Hur mycket folk tror du hade sett dem i kolmörkret vid 4-5 tiden på morgonen ?

Nej, ursprungsplanen kan ALDRIG ha varit att gräva ner likdelarna. Det som grävts ner kan grävas upp igen, så är det.
Citera
2014-01-06, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Var skulle hon ha varit då, fången och sexuellt utnyttjad?

snarare nedkyld i svara plastkassar el dylikt
Citera
2014-01-06, 02:07
Medlem
Citat:
Och KJ var delaktig eller är blodet planterat i den här teorin?

Om slakthus, varför inte stycka kroppen i mindre bitar då? Kom inte med att en älg knackade på så de blev störda, det kommer jag inte att tro på.

Riktigt såå tossig är jag inte

Hen kanske utgick efter vad som var transporterbart. Helt enkelt.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:

Och om man har en styckad kropp i säkert förvar, varför inte bara dränka detta i syra då, eller mala ner till köttfärs och mata laxen i älven istället för att härja runt på bygden med de här plastsäckarna som en sämre flyttfirma?
Citera
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Eller middagsmat till maskarna i sjöbottnen.

Vilken sjöbotten ?
Citera
Medlem
Citat:

det kan ha stått "älgkött" på etiketten
Citera
2014-01-06, 02:09
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Riktigt såå tossig är jag inte

Hen kanske utgick efter vad som var transporterbart. Helt enkelt.

Och om man bemödade sig med benen i ett fint slakteri med tillgång till allt vad man kan behöva, varför inte armar och huvud också, hade blivit mycket mer hanterbart, i synnerhet om man ska orka lyfta in det i det gula huset?
Citera
2014-01-06, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Vilken sjöbotten ?

vet inte, jag känner tyvärr inte alls till området. Antar att det finns vattendrag eller sjöar i närheten, det behöver nödvändigtvis inte vara i närheten såklart...
Citera
2014-01-06, 02:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
vet inte, jag känner tyvärr inte alls till området. Antar att det finns vattendrag eller sjöar i närheten, det behöver nödvändigtvis inte vara i närheten såklart...

Vet du ens att VB bodde i Boden och var en kvinna? Du har inte läst FUP, känner inte till var i landet vi befinner oss i den här tråden, och du har troligtvis inte läst ens en promille av alla inlägg i tråden, ska vi ta dig seriöst?
Citera
2014-01-06, 02:15
Medlem
Citat:
Och om man har en styckad kropp i säkert förvar, varför inte bara dränka detta i syra då, eller mala ner till köttfärs och mata laxen i älven istället för att härja runt på bygden med de här plastsäckarna som en sämre flyttfirma?

dränka i syra vore nog optimalt... tänker du HCl? för att förstöra DNA?
Kanske lite väl tidskrävande i ett redat pressat läge att införskaffa en stor mängd saltsyra....

De kanske saknade den kunskapen alt inte hade tillgång till syra.

Likdoften och DNAt hade ju spridits ut väldigt mycket om de hade malt ner henne..
Senast redigerad av giveawayyourlove 2014-01-06 kl. 02:20.
Citera
2014-01-06, 02:17
Medlem
Citat:
Vet du ens att VB bodde i Boden och var en kvinna? Du har inte läst FUP, känner inte till var i landet vi befinner oss i den här tråden, och du har troligtvis inte läst ens en promille av alla inlägg i tråden, ska vi ta dig seriöst?

OY skärp dig är du snäll. Jag har läst ALLA inlägg sen dag 1 och FUP såklart. Nu vet du det!
Citera
2014-01-06, 02:17
Medlem
Citat:
Och KJ var delaktig eller är blodet planterat i den här teorin?

KJ var inte delaktig alls. Enligt mig.

Blodet var planterat (vet att det tycks osannolikt), vilket också kroppsdelarna var, tror jag i min enfald.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in