2014-01-04, 03:44
Medlem
2stegs avatar
Tips från min sida: Be inte om att få tillåtelse till privata foton direkt, det är så jävla tråkigt och segt. Man antar direkt att ni antingen är ute efter nakenbilder eller för att kontrollera att man inte är ful.
Citera
2014-01-04, 14:06
Medlem
volvo 240s avatar
Den är så seriös att jag får mail från den och jag är inte ens registrerad...
Citera
2014-01-04, 17:45
Medlem
Har träffat två killar via badoo. Den ena var skit lång medan den andra var skit kort. Men något som mest störde mig var att den korta snubben drog med sin hand längs mitt lår innan vi skulle skiljas åt. Vad är grejen med det?! Vi satt liksom på en buss. Tycker inte man gör något sånt mot en person man aldrig träffat förut. Finns verkligen skumma typer på andra sidan dataskärmen
Citera
2014-01-04, 19:48
Medlem
mustams avatar
Vad ska man inleda med o skriva om man får matchning? Är så dålig på det, slutar alltid med att meddelandet blir läst men sällan svar.
Citera
2014-01-04, 19:54
Medlem
2stegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mustam
Vad ska man inleda med o skriva om man får matchning? Är så dålig på det, slutar alltid med att meddelandet blir läst men sällan svar.

Hälsa och släng en trevlig kommentar om att hen ser bra ut. Försök gärna sticka ut lite med tanke på att man får så mycket meddelanden och alla ser likadana ut - "Hej" "Vad gör du? " "Hur mår du?" "Vart bor du?". Man orkar inte svara till slut.
Se vad ni har för intressen gemensamt och börja prata om det istället för att fråga de vanligaste frågorna kanske?
Citera
2014-01-04, 20:18
Medlem
Rätt bra sida som självförtroende boost. Har inga planer på o träffa någon
Citera
2014-01-04, 20:43
Medlem
mustams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2steg
Hälsa och släng en trevlig kommentar om att hen ser bra ut. Försök gärna sticka ut lite med tanke på att man får så mycket meddelanden och alla ser likadana ut - "Hej" "Vad gör du? " "Hur mår du?" "Vart bor du?". Man orkar inte svara till slut.
Se vad ni har för intressen gemensamt och börja prata om det istället för att fråga de vanligaste frågorna kanske?
Tack för svaret!. Men man bör väl inte fråga något om Gemensamma intressen det första man gör?
Först vill man ju få ett svar innan man går in på sånt.
Tror du alla tjejer uppskattar o få komplimang om utseendet direkt?
Citera
2014-01-04, 20:57
Medlem
Jag tyckte också att jag fått lite väl lågt betyg 4 typ o 3 på en del. Jag vet ju att jag ser bättre ut än så. Sen blir de ju att man kör samma betyg på alla för o se betyget på sin egen bild fort, kan tänka mig att tjejerna gör samma?
Citera
2014-01-04, 21:02
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Tack för svaret!. Men man bör väl inte fråga något om Gemensamma intressen det första man gör?

Fråga om nåt intresse du ser är gemensamt i listan och som verkar roligt att prata om. Då blir det mer intressant, svårt att låtsas ha gemensamma intresse, konversationen blir lam.

Vet inte... fråga direkt kanske, är man inte ubersnygg måste man skriva mer än "hej".
Citera
2014-01-04, 21:07
Medlem
2stegs avatar
Citat:

Ja precis. Du kan börja med att hälsa och efter du fått svar på det berätta att hen ser bra ut, på ett smidigt sätt. Men efter detta så får man alltid samma tråkiga frågor och det är därför bra om du sticker ut lite. Därför råder jag dig att här ta upp något intresse och samtidigt hålla konversationen flytande.

Om vi säger såhär, de som inte uppskattar komplimanger är antagligen skittråkiga människor som du ändå inte vill prata med!
Citera
2014-01-04, 21:42
Medlem
mustams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2steg
Ja precis. Du kan börja med att hälsa och efter du fått svar på det berätta att hen ser bra ut, på ett smidigt sätt. Men efter detta så får man alltid samma tråkiga frågor och det är därför bra om du sticker ut lite. Därför råder jag dig att här ta upp något intresse och samtidigt hålla konversationen flytande.

Om vi säger såhär, de som inte uppskattar komplimanger är antagligen skittråkiga människor som du ändå inte vill prata med!
Tack för ditt svar!
Har lyckats chatta med ett par stycken faktiskt, men blir nog fler om man sticker ut lite.
En till fråga: Dom man får matchning med borde ju vara lite intresserad iaf? Eller tror du många vill få många matchningar för o få bekräftelse?
Citera
2014-01-04, 21:55
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Inte alls säkert att de inte vill träffas bara för att de är korta och tråkiga i samtalet. Jag föreslog träff och bad om nummer, inga konstigheter. Populära tjejer är lata och svarar tråkigt ibland. Med nummer är det ju lättare att försöka smöra in sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in