2014-01-03, 15:29
Medlem
Lost-Highways avatar
Jag tycker Zweigbergk och Everdahl var rätt risiga sist. De såg ut som små skrämda möss som inte visste vad de höll på med eller ens var de befann sig. Blev nervös av att titta på dem.

Där kan det ju finnas en intressant kombination. De skrämda Zweigbergk/Everdahl mot de pompösa och arroganta Guillous. Men jag vågar inte satsa på vem som vinner, kan bli rätt jämnt.
Citera
2014-01-03, 15:45
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Det är alltid roligt när en uppblåst och självutnämnd världsmästare i allt åker på däng. Inte minst är det stor underhållning när han dagarna efter i media kommer med bortförklaringar till varför den bäste inte vann.

Exakt! JG låter t.om dryg när han ska FÖRSÖKA spela ödmjuk. Han har rätt även när han har FEL.
Om han var lika intelligent som han själv TROR att han är, skulle han löst cancerns gåta, hittat Palmes mördare, skapat fred i mellanöstern och samtidigt slagit Shakespeare på fingrarna.

//Crimson
Citera
2014-01-03, 16:15
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Exakt! JG låter t.om dryg när han ska FÖRSÖKA spela ödmjuk. Han har rätt även när han har FEL.
Om han var lika intelligent som han själv TROR att han är, skulle han löst cancerns gåta, hittat Palmes mördare, skapat fred i mellanöstern och samtidigt slagit Shakespeare på fingrarna.

//Crimson

Frågar du honom har han säkert lösningen klar för sig i alla frågorna du tar upp, men hans ödmjukhet stoppar honom från att sätta planerna i verket...
Citera
2014-01-03, 17:30
Medlem
Neuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Det är alltid roligt när en uppblåst och självutnämnd världsmästare i allt åker på däng. Inte minst är det stor underhållning när han dagarna efter i media kommer med bortförklaringar till varför den bäste inte vann.

Yes. Jag tror på riktigt att JG anser sig vara kanske TOPP 3 i landet, vad gäller allmänvetandet. Och det är ingen överdrift. Och det är där humorn har sin grund. För vi vet alla att så inte är fallet. Men för JG raseras dock inte denna bild till trots den bristfälliga prestationen i omgång efter OMGÅNG, vilket man lätt kan avläsa genom dennes hemmasnickrade ursäktsorgier. Det är monumental humor, när den är som allra finast.

För övrigt. Jag är ju topp 3 i världen, jag! Jag hoppas jag kan nå fullpott när jag såväl ser veckans avsnitt. Jag må ju erkänna, att jag börjat tvivla på min egen briljans efter att senast ENKOM uppnått ynka 54 poäng!

Men nu är det dags, för MAXPOÄNG. Med viss reservation för 1 eller 2 fel här och där. Jag har trots allt minimal koll på den Uzbekistanska stadspärlan Fergana, och de etniska motsättningar som präglat staden genom åren. Kommer det en fråga där, kanske jag rentav missar LOL!

Men jag håller tummarna för att resan ICKE bär av dit.
Citera
2014-01-03, 18:28
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neus
Yes. Jag tror på riktigt att JG anser sig vara kanske TOPP 3 i landet, vad gäller allmänvetandet. Och det är ingen överdrift. Och det är där humorn har sin grund. För vi vet alla att så inte är fallet. Men för JG raseras dock inte denna bild till trots den bristfälliga prestationen i omgång efter OMGÅNG, vilket man lätt kan avläsa genom dennes hemmasnickrade ursäktsorgier. Det är monumental humor, när den är som allra finast.

För övrigt. Jag är ju topp 3 i världen, jag! Jag hoppas jag kan nå fullpott när jag såväl ser veckans avsnitt. Jag må ju erkänna, att jag börjat tvivla på min egen briljans efter att senast ENKOM uppnått ynka 54 poäng!

Men nu är det dags, för MAXPOÄNG. Med viss reservation för 1 eller 2 fel här och där. Jag har trots allt minimal koll på den Uzbekistanska stadspärlan Fergana, och de etniska motsättningar som präglat staden genom åren. Kommer det en fråga där, kanske jag rentav missar LOL!

Men jag håller tummarna för att resan ICKE bär av dit.

Pfftt! Min professorsavhandling(en av många) handlade om etniska motsättningar i Ubekistan.
Idag satsar jag på att skrapa ihop 4937 poäng.

//The Idol
Citera
2014-01-03, 18:51
Moderator
Dr Kings avatar
Skall bli kul att se Gijooouu göra bort sig ännu en gång ikväll. Som många andra här tycker jag det är stor humor att se ett så uppblåst ego totalt utan självinsikt visa sig vara ganska kass i På Spåret. Även på sådant som han borde behärska som djur och mat.
Citera
2014-01-03, 19:30
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Skall bli kul att se Gijooouu göra bort sig ännu en gång ikväll. Som många andra här tycker jag det är stor humor att se ett så uppblåst ego totalt utan självinsikt visa sig vara ganska kass i På Spåret. Även på sådant som han borde behärska som djur och mat.

T.o.m. Leif GW är förundrad över Guillous medverkan i den här underbara intervjun: http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.6370551-pa-audiens-hos-krimkungen

"Jag såg att min gode vän Guillou skulle vara med igen, jag fattar inte vad han har där att göra. Han kommer att åka ut med arslet före"
Citera
2014-01-03, 20:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Tippar 32-22 till Göran och Helena. Snälla sätt upp en namnskylt framför paret i dressinen...
Citera
2014-01-03, 20:08
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Att ge San Diego till Guillou är inte riktigt fair play mot dom andra, Det var ju CG Hamiltons hemstad under Colllegetiden. Janne lär väl ha tillbringat en hel del tid med research där?
Citera
2014-01-03, 20:10
Moderator
Dr Kings avatar
Sand-I-Ego klockren ledtråd just när egot Gijoouuu är med och återigen gör bort sig.
Citera
2014-01-03, 20:12
Medlem
HerrGickhans avatar
Att "Guds hand" var 1986. Jag hade absolut trott det var senare.
Citera
2014-01-03, 20:12
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Att ge San Diego till Guillou är inte riktigt fair play mot dom andra, Det var ju CG Hamiltons hemstad under Colllegetiden. Janne lär väl ha tillbringat en hel del tid med research där?

Precis vad jag tänkte på. Å andra sidan gjorde det ju inte att han tog ledtråden speciellt snabbt...
Senast redigerad av gato12 2014-01-03 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in