Citat:
Ursprungligen postat av
Trumpeter
Det är alltid roligt när en uppblåst och självutnämnd världsmästare i allt åker på däng. Inte minst är det stor underhållning när han dagarna efter i media kommer med bortförklaringar till varför den bäste inte vann.
Yes. Jag tror på riktigt att JG anser sig vara kanske TOPP 3 i landet, vad gäller allmänvetandet. Och det är ingen överdrift. Och det är där humorn har sin grund. För vi vet alla att så inte är fallet. Men för JG raseras dock inte denna bild till trots den bristfälliga prestationen i omgång efter OMGÅNG, vilket man lätt kan avläsa genom dennes hemmasnickrade ursäktsorgier. Det är monumental humor, när den är som allra finast.
För övrigt. Jag är ju topp 3 i världen, jag! Jag hoppas jag kan nå fullpott när jag såväl ser veckans avsnitt. Jag må ju erkänna, att jag börjat tvivla på min egen briljans efter att senast ENKOM uppnått ynka 54 poäng!
Men nu är det dags, för MAXPOÄNG. Med viss reservation för 1 eller 2 fel här och där. Jag har trots allt minimal koll på den Uzbekistanska stadspärlan Fergana, och de etniska motsättningar som präglat staden genom åren. Kommer det en fråga där, kanske jag rentav missar LOL!
Men jag håller tummarna för att resan ICKE bär av dit.