2013-02-17, 14:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det togs upp i programmet då hon mötte Engstrand och Lidbom. Undrar om hon är den yngste deltagaren någonsin?

Aha, det hörde jag inte. Det finns mycket som talar för att hon kan vara den yngsta. För övrigt kanske hennes syster Bea kunna vara ett intressant namn till nästa omgång. Jag skulle vilja se henne med Tomas Tengby.
Citera
2013-02-17, 18:56
Medlem
volante007s avatar
Ellinor, som sagt, jävla drygo.. Förvånad att inte fler stört sig på henne denna säsong.

Citera
2013-02-17, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av volante007
Ellinor, som sagt, jävla drygo.. Förvånad att inte fler stört sig på henne denna säsong.

Om ett "drygo" sitter brevid ett ännu värre "drygo" så försvinner det mindre "drygots" dryghet automatiskt. Fast jag har å andra sidan inte sett Ellinor som dryg alls, någonsin, så det måste ju bero på något kanske?

Har dicken firat klart nu?

Bea kunde väl tävla med sin särbo shyffert? Så kunde man fått se hur de står sig mot Haagarna. Alltid kul att få insyn i släktförhållande och deras intelligensnivåer.
Citera
2013-02-17, 20:29
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neus
Ojojoj. Du måste ta din medicin!

Vaddå inte fungera? Det som sägs i studion går till en person som googlar svaret och vidare kan denna person skicka svaret i ett sms till en annan telefon. Det är en mycket enkel ekvation och absolut inte omöjlig att begripa.

Jag antar att du menar att eftersom att många av dem är rika och kända så behöver de inte fuska sig till framgång? Annars är ditt titulerande av signatur oerhört befogat. Svaret är hur som haver NEJ! På Spåret får oerhörda mängder avslag just eftersom att kända personer inte vill skämma ut sig med sin eventuella okunskap i ett sådant pass stort och etablerat Tv-program. Med andra ord kan vi konstatera, att för dem som lyckas i På Spåret väntar väldigt mycket kredd och lovord (fråga vem som helst i mediabranschen - Det är OERHÖRT viktigt!) ... de som misslyckas å andra sidan får ganska mycket skit. Att fuska är för att summera - ett fullt ut rimligt alternativ.

Och nej. Man behöver ingen dold örsnäcka!

Den blygsamma ära som en vinst i På spåret bär med sig gör det knappast värt att ta risken att bli avslöjad som en fuskare inför hela folket vilket förutom skammen säkert skulle påverka karriären negativt för de flesta också.
Citera
2013-02-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Bea kunde väl tävla med sin särbo shyffert? Så kunde man fått se hur de står sig mot Haagarna. Alltid kul att få insyn i släktförhållande och deras intelligensnivåer.

Säger inte så mycket om intelligens, mest om bildning. Inte sällan går ju dock dessa två hand i hand. Man behöver iofs. en språklig intelligens för att koppla ledtrådarna på resmålen.
Citera
2013-02-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag vet inte om det skrivits i tråden tidigare, men Martina Haag [då med flicknamnet Uusmaa] debuterade redan 1993 i På Spåret som 19-åring. Då i tremannalaget med Åke Strömmer och Tommy Engstrand. Det lät som ett riktigt kanonlag och jag vill minnas att de gick till final, men förlorade mot Hellberg & Co.

Det där kan omöjligt stämma, hon är född 1964 och var i så fall 28-29 år 1993 om det nu verkligen var det året hon debuterade.
Citera
2013-02-19, 06:04
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Det där kan omöjligt stämma, hon är född 1964 och var i så fall 28-29 år 1993 om det nu verkligen var det året hon debuterade.

Jag måste erkänna att jag visserligen skrev 1993 och vet att På Spåret startade 1987, men lika förbannat tänkte jag 1983.
Citera
2013-02-19, 09:48
Medlem
tcfmogs avatar
Har nu sett finalen i efterhand och tycker att den var ganska tråkig. Dick var dock en värdig vinnare och jag tycker han visade kunskaper som inte bara har med historia att göra.
Citera
2013-02-20, 23:12
Medlem
Vattendroppes avatar
Har lekt fram två olika par som vore intresant att se i programmet.

Roberto Vacci (komentator Eurosport) - Cesilia Uddén (jornalist/utrikeskorre mm)

Magnus Uggla (artist) - Margot Whallström (politiker)

Alltså, på skoj, skulle va kul och se hur det gick för dem...
Citera
2013-03-22, 21:56
Medlem
d01shs avatar
Någon som sitter på gamla avsnitt av programmet? Verkar ju inte finnas på någon tracker...
Citera
2013-03-22, 22:10
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d01sh
Någon som sitter på gamla avsnitt av programmet? Verkar ju inte finnas på någon tracker...

Du får nog sätta dina förhoppningar till detta:

https://www.flashback.org/t1894644p1
Citera
2013-06-07, 03:52
Medlem
Trumpeters avatar
Filip & Fredrik verkar vara klara för kommande säsong. Hoppas att det inte blir så många andra av de föreslagna paren som får återvända.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16912097.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in