2014-01-02, 17:24
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
får 2 g mt-45 imorgon, provade det en gång innan men tog ett halv g på 4 timmar, var sjukt väck var som sub och oxy i höga doser.. vilken dos rekomenderar ni?

Kände du verkligen att det var som oxy? Det effekten fick absolut inte jag.
Citera
2014-01-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Kände du verkligen att det var som oxy? Det effekten fick absolut inte jag.
ja seriöst, tog ett halv g på 3-4 timmar, sen så var jag väck som på en halv sub utan någon tolerans .. var som typ 50 mg oxy
Citera
2014-01-02, 17:36
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
ja seriöst, tog ett halv g på 3-4 timmar, sen så var jag väck som på en halv sub utan någon tolerans .. var som typ 50 mg oxy

Någon mer som fått den här effekten?
Citera
2014-01-02, 17:47
Medlem
Vad är det för halveringstid på det här? Är snabba eller långsamma grejer?
Citera
2014-01-02, 21:45
Medlem
JeffHardys avatar
Äntligen fick jag den här efterlängtade påse från SC. Tänkte prova i snoken för att undersöka om det verkligen var så farligt som det påstods. Och ja. Utan tvekan. Det hade lika gärna kunnat vara glöd som for in i näsan.

Två frågor. Nån som testat rövpanna? Dosering? Löslighet?

Är det som vanligt att SSNRI å lamotrigin fuckar med effekten för än har jag då inte känt något särskilt. Typ lightdos kodein. Näsa 50mg + bomb 150 mg. T + 1, 5 h
Citera
2014-01-03, 02:58
Medlem
Badassmfokas avatar
i brist på lokal tillgänglighet av opis har jag beställt detta för andra gången.

För en person utan särskild opitolerans (jag har testat methadon , oxy sub osv men troligen ingen opiat kvar i kroppen när jag kört detta) så tycker jag man blir rätt skön av 200-300 mg, men smäll såklart inte de på en gång utan börja med 50-100 beroende på hur stor/modig/dum du är.

Frågan är bara om man ska vara orolig över att uppa dosen för mycket, jävla RC skit liksom skulle vilja ta mer nu men vet inte om jag vågar! Någon som tror sig veta mer än mig om detta och kan lugna/varna mig kanske?!

EDIT: Jaja jag bombade en Cirka 100mg till och spydde sen efter att jag rökte en fet, såg att de vita kom upp i toan iaf så ring för fan inte snuten eller nåt och säg att jag ODar!
Senast redigerad av Badassmfoka 2014-01-03 kl. 03:38.
Citera
2014-01-03, 11:04
Medlem
drog i mig kanske 200-300 mg på en gång , börjar smyga på återkommer med rapport !
Citera
2014-01-03, 11:07
Medlem
Citat:
drog i mig kanske 200-300 mg på en gång , börjar smyga på återkommer med rapport !
provade snorta också 40 mg gick inte efter 10 min så snöt jag mig, brände sönder näsan haha
Citera
2014-01-03, 11:18
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
provade snorta också 40 mg gick inte efter 10 min så snöt jag mig, brände sönder näsan haha

Nej, att snorta mt-45 antar jag gör fruktansvärt ont. Och smaken sen, fifan vilken vidrig smak!
Bomba is the way to go!
Är det någon som provat en rövpanna på denna? Väldigt nyfiken på hur bra det funkar!

Jag får inte skriva i nätapoteks-delen än, så tänkte jag frågar här, så kanske någon kan vidarbefodra detta:

Har ni noterat att zepam-pellets/tabs är på ingång under januari? Av mitt googlande får jag fram att det är bromazepam, alltså en klassad benso. Det funkar ju inte att sälja narkotika på en seriös och företagsreggad rc-shop, så jag undrar vad det är för substans det är frågan om?
Citera
2014-01-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Nej, att snorta mt-45 antar jag gör fruktansvärt ont. Och smaken sen, fifan vilken vidrig smak!
Bomba is the way to go!
Är det någon som provat en rövpanna på denna? Väldigt nyfiken på hur bra det funkar!

Jag får inte skriva i nätapoteks-delen än, så tänkte jag frågar här, så kanske någon kan vidarbefodra detta:

Har ni noterat att zepam-pellets/tabs är på ingång under januari? Av mitt googlande får jag fram att det är bromazepam, alltså en klassad benso. Det funkar ju inte att sälja narkotika på en seriös och företagsreggad rc-shop, så jag undrar vad det är för substans det är frågan om?
ah menar det! tog 100 mg till, har nu tagit kanske 400 mg, tänkte ta en rövpanna snart! kanske borde vänta?
Citera
2014-01-03, 11:51
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Bomba is the way to go!

Det gäller swedenchem alltså!
Citera
2014-01-03, 11:53
Medlem
Citat:
Det gäller swedenchem alltså!

japp samma här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto