2014-01-03, 18:39
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
japp samma här

Blev det en panna i röven?
Citera
2014-01-03, 21:51
Medlem
Hur lång tid har det tagit för er alla att få effekt? Och hur länge har den varat?

Har fått rätt skön effekt, började 15:30 med vad jag uppskattar var 50mg (ingen våg)
Hände inget innan 17:00 då kände jag mig lite påverkad, slängde i mig ca 40mg till. effekten höll i sig men blev inte så mycket starkare. 19:00 slängde jag i samma mängd igen och blev lite skönare.
Sen dess har det blivit lite svagare rus men jag slängde nu 21:30 i mig ca 50mg till.

Hastar jag fram för fort?
Citera
2014-01-03, 22:16
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Nej, att snorta mt-45 antar jag gör fruktansvärt ont. Och smaken sen, fifan vilken vidrig smak!
Bomba is the way to go!
Är det någon som provat en rövpanna på denna? Väldigt nyfiken på hur bra det funkar!

Jag får inte skriva i nätapoteks-delen än, så tänkte jag frågar här, så kanske någon kan vidarbefodra detta:

Har ni noterat att zepam-pellets/tabs är på ingång under januari? Av mitt googlande får jag fram att det är bromazepam, alltså en klassad benso. Det funkar ju inte att sälja narkotika på en seriös och företagsreggad rc-shop, så jag undrar vad det är för substans det är frågan om?

zepampellets? dem menar nog allmänt att massa bensos e på ingång

knappast bromazepam.

mvh
Citera
2014-01-03, 23:55
Medlem
Maltuss avatar
Funkade å blanda med sub. Blev riktigt mäktigt
Citera
2014-01-04, 02:14
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
zepampellets? dem menar nog allmänt att massa bensos e på ingång

knappast bromazepam.

mvh
Tänkte med att det var benson som åsyftades. Jag kände dock inte till slanget "zepam" för just benzo (eller kanske benso-rc)

Fan vad jag ser fram emot deras nya bensos och opioder btw! Hoppas bara priserna blir humana
Citera
2014-01-04, 02:17
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maltus
Funkade å blanda med sub. Blev riktigt mäktigt
Ojdå. Farligt, farligt men härligt, härligt!
Slutgiltiga frågan är ju då om den syns på piss!
Citera
2014-01-04, 21:56
Medlem
JeffHardys avatar
Citat:
Nej, att snorta mt-45 antar jag gör fruktansvärt ont. Och smaken sen, fifan vilken vidrig smak!

Är det någon som provat en rövpanna på denna? Väldigt nyfiken på hur bra det funkar!

Funkar skitdåligt.

Provade en fet dos på säkert 150mg. Ingen löslighet för 5 öre. Knappt någon effekt. Värdelöst. Bomba is the way to go som någon skrev.
Citera
2014-01-05, 04:05
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ojdå. Farligt, farligt men härligt, härligt!
Slutgiltiga frågan är ju då om den syns på piss!
Lär det inte göra då det är en så pass unik (men enkel) struktur på det. Kan någon annan bekräfta? Någon som har lämnat UP kort efter intag?

Måste säga att jag hade rätt låga förväntningar på MT-45 men jag tycker helt klart att det är godkänt - inte mer. Ungefär som en mix av tramadol/kodein. Känns inte alls farligt heller fast sånt kan man ju inte veta nu. Inga biverkningar alls än så länge. Kört två dar på det och det har funkat fint. Antar att toleransen skulle stiga om man körde en 3:e dag irad? Så skippar imorrn för säkerhetsskull. Nackdelen är väl kanske priset. Skulle kunna gå för en hundring mindre tycker jag. För lika bra som AH7921 är det ju inte.

Vad gillar ni att boosta med? Antar att det är det gamla vanliga, antihistaminer, benzo, paracetamol, koffein, nikotin mm?

Tänkte se om det går att boosta med grape-juice nästa gång.. Gabapentin, koffein och nikotin funkar fint i alla fall.

Tack för mig och gonatt.

Mvh
Citera
2014-01-05, 12:19
Medlem
Postade nog i fel tråd igår. Så postar den rätt här:

"Efter att ha gjort slut på mitt gram från SwedenC på två dagar. Så kan jag säga att denna funkar att köra på nån gång ibland. Men bara en dag i sänder, jag antar att det är tolerans som bildas. Någon annan förklaring kan jag inte se. Igår blev jag riktigt ordenligt påverkad utav ca 250mg i doser om 50. Till slut kunde jag inte hålla ögonen öppna och såg dubbelt.

Men idag började jag med en 200mg dos direkt istället då jag läst folk som sagt att det funkat bättre med en stor bomb istället för påfyllningar. Kände knappt nånting! Fortsatte därmed att fylla på varje timma men jag kom aldrig ens i närheten av effekten jag fick igår.

Någon som känner igen sig?
Teorier på den extrema ojämnheten?

Tråkigt, inte värt pengarna. Hade varit det ifall effekten hade varit likadan efter första gången. "
Citera
2014-01-06, 11:05
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Funkar skitdåligt.

Provade en fet dos på säkert 150mg. Ingen löslighet för 5 öre. Knappt någon effekt. Värdelöst. Bomba is the way to go som någon skrev.

Tänkte om man löste det i propylenglykol först, då kanske en röv fungerar? Är ingen expert på det här, men någon kanske kan bekräfta eller dementera idén?
Citera
2014-01-06, 11:53
Medlem
RCs avatar
Dos för IV?
Citera
2014-01-06, 12:17
Medlem
rasismes avatar
Hur är det egentligen med piss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera