2014-01-02, 23:05
  #14641
Medlem
Nynges avatar
Vad fan, la EUW ner för någon annan också?
Citera
2014-01-02, 23:12
  #14642
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Du kan ju ha vunnit 10 matcher "mera" än dem (Och ha högre winrate - jag tycker winrate spelar större roll imo) i bronze medans dem började i guld ett till exempel. Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Jo jag förstår men jag började i Silver 1. Spelat 200 matcher, har en bra winrate men går aldrig liksom upp och den vill inte öka. Kanske har något med det att göra också.
Citera
2014-01-02, 23:14
  #14643
Medlem
Tjena! Jag har startat ett konto på NA regionen för ungefär 2 timmar sen. Mitt första botgame hade jag 240 ping men verkade inte lagga ett dugg. Gick även 44-1 och det gick smooth i alla fights. Tror ni att det kommer att funka att spela på NA från Sverige i fortsättningen, mot riktiga spelare och så?
Citera
2014-01-03, 00:27
  #14644
Medlem
noreason2lives avatar
Tjo
Köpte Shaco (kör AD) för en dag sen, tycker han är skitrolig att trolla men och gå jungel. Jag skulle vilja ha några tips som skulle göra mig bättre som jungel. Har bara kört jungel 3-5 gånger... så skulle vara tacksam för några förslag (tycker ni AP är bättre än AD shaco?)
Citera
2014-01-03, 04:39
  #14645
Medlem
Hej. Jag är ny på spelet, är på level 10.


Har samlat ihop en hel del IP nu, men inte köpt en gubbe än. Kör på free champs hela tiden.

Men nu är jag sugen på att köpa några gubbar men är rädd att inte haIP till runor sen när jag kör ranked. Hur mycket IP behöver man sammanlagt för alla runor tillsammans?
Citera
2014-01-03, 04:49
  #14646
Medlem
latis2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreason2live
Tjo
Köpte Shaco (kör AD) för en dag sen, tycker han är skitrolig att trolla men och gå jungel. Jag skulle vilja ha några tips som skulle göra mig bättre som jungel. Har bara kört jungel 3-5 gånger... så skulle vara tacksam för några förslag (tycker ni AP är bättre än AD shaco?)

Jag skulle nog säga junglare är den som har mest jobb att göra! Du behöver tajma dina buffar och draken/baron! Försök alltid att ungefär veta vart den andra junglaren är. Ganka! Försök inte att ganka från river utan gå runt så att du kommer upp bakom den du gankar, det brukar funka bäst för mig iallafall. Sen finns det också counterjungling som Shaco är utmärkt på att göra, så försök ta den andra junglarens buffar också. Men var försiktig, du bör ha wards med dig när du är inne i fiendens skog.

Du ska definitivt köra AD Shaco när du junglar.
Citera
2014-01-03, 04:53
  #14647
Medlem
LFCYNWAs avatar
Vet någon vad nästa mod på lol är?
Citera
2014-01-03, 06:18
  #14648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NP.S
Hej. Jag är ny på spelet, är på level 10.


Har samlat ihop en hel del IP nu, men inte köpt en gubbe än. Kör på free champs hela tiden.

Men nu är jag sugen på att köpa några gubbar men är rädd att inte haIP till runor sen när jag kör ranked. Hur mycket IP behöver man sammanlagt för alla runor tillsammans?

Alla runor kommer du aldrig köpa eftersom det skulle kosta en miljard IP men en full rune page kostar drygt 10 000 IP, t.ex. kostade min ADC rune page 10 500 IP.
Citera
2014-01-03, 06:33
  #14649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NP.S
Hej. Jag är ny på spelet, är på level 10.


Har samlat ihop en hel del IP nu, men inte köpt en gubbe än. Kör på free champs hela tiden.

Men nu är jag sugen på att köpa några gubbar men är rädd att inte haIP till runor sen när jag kör ranked. Hur mycket IP behöver man sammanlagt för alla runor tillsammans?

Bror på hur många pages du ska ha, mina har enkelt kostat över 50.000 ip. Jag skulle säga att du skulle köpa på champions just nu Senare krävs det mer xp för att gå upp i level och det resulterar i fler matcher som resulterar i mer ip, du kommer ändå få ihop till minst 1 runepage även om du börjar samla ip vid lvl 25 Dessutom måste du inte spela ranked direkt när du levlar 30, allt det här är ju prioriteringar, bara att välja vad du ska ha
Citera
2014-01-03, 08:31
  #14650
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Jävla skit. Sitter och spelar DuoQ med en kompis, alla har lockat in sina val och matchen ska starta. Inget händer, alla är kvar i champ pick och kan fortfarande skriva. Går några minuter. Jag kryssar ner fönstret, då står det att jag lämnat en match som pågår men jag kan inte trycka på reconnect...
Citera
2014-01-03, 08:38
  #14651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Jävla skit. Sitter och spelar DuoQ med en kompis, alla har lockat in sina val och matchen ska starta. Inget händer, alla är kvar i champ pick och kan fortfarande skriva. Går några minuter. Jag kryssar ner fönstret, då står det att jag lämnat en match som pågår men jag kan inte trycka på reconnect...

Det har hänt mig med men det är delay innan matchen startar jag kryssade oxå första gången det hände mig andra gången väntade jag och det startade tillslut och jag hann in samtidigt som alla andra så det är nog en bugg som delayar gamestart så det är bara att vänta. peaceoutlbazeit420yoloswag
Citera
2014-01-03, 11:10
  #14652
Medlem
DiscoBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Vet någon vad nästa mod på lol är?

Nästa mod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in