2012-05-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Kan kanske bero på låg självkänsla?

Härligt att höra! Då kan man ju hoppas på att få komma till!
Citera
2012-11-25, 23:40
Medlem
assfuckeRs avatar
Hon har borderline, enligt säkra källor.
Citera
2012-11-26, 10:39
Medlem
Tilde de Paula gifte sig i smyg med kärleken
Tilde de Paula gratuleras nu av överraskade TV4- kollegor på Twitter - till att ha gift sig med sin nio år yngre man.
Vännen Åse Åsenlund skriver på Facebook:
"Grattis Tilde och Thomas på bröllopsdagen!".
Och Tilde själv svarar på undrande kollegan Jenny Strömstedts fråga om hon är gift:
"Numera fru!", skriver Tilde de Paula på Twitter om bröllopet.

http://www.expressen.se/noje/extra/tilde-de-paula-gifte-sig-i-smyg-med-karleken/
Citera
2012-11-27, 22:26
Medlem
tidgods avatar
Träffade Tilde på en midsommar fest för länge sedan. Och hon var otroligt trevlig och ödmjuk som person.
Citera
2013-04-30, 14:16
Medlem
-silent-s avatar
Misstänker att Tilde och hennes radarpartner i nyhetsoffan Peter Jihde har tagit/brukar ta sig en svängom i sänghalmen. Tilde verkar känna Peter på ett väldigt privat plan och jag får känslan av att de är flörtiga med varandra i rutan. Bla. den obligatoriska handen på armen, och senast idag höll Peter om Tilde på ett sätt som förstärkte mina misstankar.

Grundar det här på min intuition och inga direkta bevis. Förövrigt gör det här mig lite förbannad, då jag älskar Tilde och hade världen varit rättvis hade hon inte beblandat sig med någon annan man än mig
Citera
2013-12-03, 08:45
Medlem
Skunken666s avatar
Ursäkta att jag frågar, men hur kan ni tråna efter Tilde de Paula?

Den människan personifierar sanningen om den/det lågintelligenta journalisten/reportern/tv-ankaret!
Så fort det handlar om annat än att tycka något (för det är hon bra på) så verkligen ser man hur det blir kaos i huvudet på henne.
Senast idag i morgonsoffan när dom hade en läkare på besök som skulle förklara hur smärta uppkommer.
Först Tildes tomma ansiktsuttryck och tomma ögon, följt av kommentaren: -Jag förstår inte...
Varpå fjanten till "side kick" säger, men Tilde, han förklarade ju precis varför!

Finns inget som är så oattraktivt som en ointelligent kvinna, och det är precis vad lilla Tilde är.
Citera
2013-12-04, 11:35
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Misstänker att Tilde och hennes radarpartner i nyhetsoffan Peter Jihde har tagit/brukar ta sig en svängom i sänghalmen. Tilde verkar känna Peter på ett väldigt privat plan och jag får känslan av att de är flörtiga med varandra i rutan. Bla. den obligatoriska handen på armen, och senast idag höll Peter om Tilde på ett sätt som förstärkte mina misstankar.

Grundar det här på min intuition och inga direkta bevis. Förövrigt gör det här mig lite förbannad, då jag älskar Tilde och hade världen varit rättvis hade hon inte beblandat sig med någon annan man än mig
BUMP

Jag har också funderat på det där. Dem ser faktiskt lite små kåta ut på varandra, det skulle inte förvåna mig
Citera
2014-01-02, 21:16
Medlem
javeliners avatar
Har Tilde och Thomas Eby separerat eller? Såg henne på gymmet nyss och fick för mig att kolla upp om hon bodde i krokarna.

Hon är själv skriven på adressen Karlbergsvägen, och maken Thomas Eby verkar stå skriven på Södermannagatan ihop med någon Hannah Widell?
Citera
2014-01-02, 21:40
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
Har Tilde och Thomas Eby separerat eller? Såg henne på gymmet nyss och fick för mig att kolla upp om hon bodde i krokarna.

Hon är själv skriven på adressen Karlbergsvägen, och maken Thomas Eby verkar stå skriven på Södermannagatan ihop med någon Hannah Widell?

Det är omöjligt att han lämnat Tilde. Se länk

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13787881.ab
Citera
2014-01-03, 08:25
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Det är omöjligt att han lämnat Tilde. Se länk

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13787881.ab

Att länka till "En Ding Ding Värld" gör ingen klokare!
Citera
2014-01-06, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner

Hon behöver verkligen träna. I dagens nyhetsmorgon ser hon ut att ha en begynnande tjockistid framför sig. Men hon har väl ätit av undre lagret i aladdinasken.
Citera
2014-01-06, 22:34
Medlem
Kollade på morgonens nyhetsmorgon och kvinnan ser klart gravid ut, barn nr 5 på väg månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in