2011-09-06, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Det är fjärde barnet dock, vettefan om det är med ny farsa dock..tror hon redan har en teling med honom.

Det framgår inte av Aftonbladets notis, där det påstås att hon har tre barn från tidigare "förhållande" (ska ju vara förhållanden). Det är väl två pappor till de tre tidigare ungarna om jag inte minns fel?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13581310.ab
Citera
2011-09-07, 14:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det framgår inte av Aftonbladets notis, där det påstås att hon har tre barn från tidigare "förhållande" (ska ju vara förhållanden). Det är väl två pappor till de tre tidigare ungarna om jag inte minns fel?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13581310.ab

Jo så var det nog.
Citera
2011-09-07, 15:28
Medlem
Fiaskruttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Tilde har nedkommit med en son i Måndags.

Tja man får gratulera
Jag hänger på där. Grattis TIlde och nya killen som hon har ringförlovat sig med
Citera
2011-10-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Jag hänger på där. Grattis TIlde och nya killen som hon har ringförlovat sig med

Han har lovat att aldrig lämna henne.
Mycket mystiskt krav som ingen man/kvinna skall behöva lova i en relation.
För man kan aldrig veta...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13787881.ab
Citera
2011-10-16, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
För man kan aldrig veta...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13787881.ab
..Det där kan man ju läsa lite som,Faan läser bibeln....
..Mao,kan hon vänsterprassla hur mycket hon vill.
..För han har likt ett mähä,lovat att stanna kvar..!!!...
Citera
2012-04-08, 10:08
Medlem
Gammal tråd, jag vet...men vill ändå tillägga: T de P måste vara "one of a kind" för att fortfarande få sitta kvar på tv-stolen. Att hon gör det kan inte bero på att hon är någon bra programledare i alla fall - inställsam, spelar överdrivet godhjärtad och "snäll", förutsägbar, ger ett osäkert intryck, ställer alltför ofta frågor till sina intervjuoffer som egentligen handlar om henne själv (d v s, hon hoppas att svaren på dessa frågor ska stärka någon sida/ omständighet hos sig själv). Så vad är det då som gör att hon fortfarande sitter kvar? Det finns andra bättre, kvinnliga, minst lika snygga, programledare på 4:an.
Citera
2012-04-09, 20:58
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Gammal tråd, jag vet...men vill ändå tillägga: T de P måste vara "one of a kind" för att fortfarande få sitta kvar på tv-stolen. Att hon gör det kan inte bero på att hon är någon bra programledare i alla fall - inställsam, spelar överdrivet godhjärtad och "snäll", förutsägbar, ger ett osäkert intryck, ställer alltför ofta frågor till sina intervjuoffer som egentligen handlar om henne själv (d v s, hon hoppas att svaren på dessa frågor ska stärka någon sida/ omständighet hos sig själv). Så vad är det då som gör att hon fortfarande sitter kvar? Det finns andra bättre, kvinnliga, minst lika snygga, programledare på 4:an.

Jag tror inte att hon är så mysig som hon utger för att vara i TV rutan. Antalet män som passerat revy talar för att damen har dubbla personligheter och hon är nog en riktig bitch privat. Någon som kan konfirmera?
Citera
2012-04-22, 14:17
Medlem

Sunt av henne att kräva det...sunt av honom att gå med på det...
Citera
2012-05-06, 10:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith

Sunt av henne att kräva det...sunt av honom att gå med på det...
Haha, du skämtar, när man gifter sig avger man sig exakt ett sånt löfte
"Jag tar dig nu till min hustru/man / att dela glädje och sorg med dig / och vara dig trogen / tills döden skiljer oss åt"
Citera
2012-05-06, 11:56
Medlem
Ollonets avatar
Hon har nog haft nytta av sin breda mun.
Citera
2012-05-07, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Haha, du skämtar, när man gifter sig avger man sig exakt ett sånt löfte
"Jag tar dig nu till min hustru/man / att dela glädje och sorg med dig / och vara dig trogen / tills döden skiljer oss åt"

Jo jo, men det behöver väl inte va sunt för det. Visste dock inte att de var gifta, trodde "bara" de var trolovade, men skit samma, kanske ändå är ungefär samma sak..?
Whatever whatever och över till något annat; man får vara glad över att T de P inte är politiker, är rädd för att hon då hade varit världens populist
Citera
2012-05-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L4X
Enligt säker källa är Tilde en riktig liten otrohetsmaskin. Hon har inte heller ngn direkt urskiljning, vilet förklarar hennes val av väldigt mkt fula män.

Kan kanske bero på låg självkänsla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in