Citat:
Ursprungligen postat av
kreml-high
Tack för infon kompis! Köpte in 11st för 27-28k vilket i nuläget ger en profit på ca 35k med taxan inräknad.
Önskar att jag också hade kunnat köpa 35st...
Mjo, fast jag köpte dem för 29k stycket, ungefär. Så där slår du mig allt!
Tror dock att han kommer stiga tillbaka till 37k innan TOTY. 95% säker.