2013-12-31, 22:50
  #21421
Medlem
Hatar att EA inte har fokuserat på några main legender, Maradona, beckham, Michael Ballack, Erik Cantona, Bert Trautmann, Zinedine Zidane, Ronaldo (DEN GAMLA), George Best. Några få.
Citera
2013-12-31, 22:52
  #21422
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Hatar att EA inte har fokuserat på några main legender, Maradona, beckham, Michael Ballack, Erik Cantona, Bert Trautmann, Zinedine Zidane, Ronaldo (DEN GAMLA), George Best. Några få.

Dom lär dyka upp i fifa 15 ska du se
Citera
2013-12-31, 22:52
  #21423
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Helvete gullit skall ju vara Gud på fut Adda mig på VDaHLeN så drar vi en match när du är redo

Imorgon kväll kan vi nog spela. om du är online då?
Citera
2013-12-31, 22:54
  #21424
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Hatar att EA inte har fokuserat på några main legender, Maradona, beckham, Michael Ballack, Erik Cantona, Bert Trautmann, Zinedine Zidane, Ronaldo (DEN GAMLA), George Best. Några få.
EA måste ju få tillstånd. Kanske någon vill ha mycket cash och då skiter dom i det.
Citera
2013-12-31, 22:55
  #21425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Imorgon kväll kan vi nog spela. om du är online då?
Vill gärna ta itur med dig också! Aldrig mött någon som haft legender. Om du VILL då alltså. Kör på bpl just nu. Har inga jätte bra. Har ett billigt nu till 13:e januari. Adda punjaa med två a.
Citera
2013-12-31, 22:56
  #21426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSD
Vilken anser ni vara den bästa anfallaren under 100k, oavsett land/liga?
Benteke eller Ibarbo. I'm not even joking.
Citera
2013-12-31, 23:09
  #21427
Medlem
AntiSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Benteke eller Ibarbo. I'm not even joking.
Har kört med Benteke och han är ju helt ok. Ibarbo har jag aldrig provat men hans stats ser ju värre ut än Bentekes, trots att jag gillar pace.. Intressant val av spelare
Citera
2013-12-31, 23:11
  #21428
Medlem
Jkrokens avatar
Hur mycket vinner man om man vinner division 2 respektive 1? Jag har precis börjat spela och inte hunnit komma längre än div 3. Är ingen noob då jag körde en hel del fut 13, men ville vänta med att skaffa fifa 14 till ps4.
Citera
2013-12-31, 23:12
  #21429
Medlem
Någon som vet hur man gör ett costume made kort? FIFA 14 card då. Menar att jag vill lägga dit typ AIK som klubbmärke, t.ex. Vill ha med en klubb som jag spelar i.
Citera
2013-12-31, 23:12
  #21430
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSD
Har kört med Benteke och han är ju helt ok. Ibarbo har jag aldrig provat men hans stats ser ju värre ut än Bentekes, trots att jag gillar pace.. Intressant val av spelare
Benteke är ju slö som en flodhäst i vändnigarna, Ibarbo där emot han är typ en puma Ibarbo tar den duellen helt klart.
Citera
2013-12-31, 23:12
  #21431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Hur mycket vinner man om man vinner division 2 respektive 1? Jag har precis börjat spela och inte hunnit komma längre än div 3. Är ingen noob då jag körde en hel del fut 13, men ville vänta med att skaffa fifa 14 till ps4.

Runt 11k coins om du vinner titeln i div 1 tror jag.
Citera
2013-12-31, 23:16
  #21432
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Hur mycket vinner man om man vinner division 2 respektive 1? Jag har precis börjat spela och inte hunnit komma längre än div 3. Är ingen noob då jag körde en hel del fut 13, men ville vänta med att skaffa fifa 14 till ps4.
13 k i tvåan och 15 i ettan, inget pack heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in