Citat:
Ursprungligen postat av
AntiSD
Har kört med Benteke och han är ju helt ok. Ibarbo har jag aldrig provat men hans stats ser ju värre ut än Bentekes, trots att jag gillar pace.. Intressant val av spelare

Benteke är ju slö som en flodhäst i vändnigarna, Ibarbo där emot han är typ en puma

Ibarbo tar den duellen helt klart.