2014-01-02, 18:50
  #22021
Bannlyst
Någon på Xbox som vill göra lite profit på IF trading metoden?
Skicka ett PM om du är intresserad.
Du behöver ha minst 200k.
__________________
Citera
2014-01-02, 18:51
  #22022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Byter ut Biabiany mot Cuadrado då! älskar El Shaarawy på LW så vill inte köra Cuadrado där!

Kör Cerci istället
Citera
2014-01-02, 18:51
  #22023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Byter ut Biabiany mot Cuadrado då! älskar El Shaarawy på LW så vill inte köra Cuadrado där!
El Shaarawys skott är 10ggr bättre än Cuadrados!
Citera
2014-01-02, 18:51
  #22024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Byter ut Biabiany mot Cuadrado då! älskar El Shaarawy på LW så vill inte köra Cuadrado där!

Japp El Sharaawy är bra på vänsterflanken. Gomez som striker är underskattat om du har bra wingers. Gör din man och skyffla ett inlägg och det är 50/50 det är mål.
Citera
2014-01-02, 18:53
  #22025
Medlem
DAGGER-5s avatar
vad tror ni om det här? är lite sugen på terra SIF Srna och Lavezzi http://www.futhead.com/14/squads/4655098/
Citera
2014-01-02, 18:57
  #22026
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppersatsuma
Ja på Xbox
ps3
Citera
2014-01-02, 19:07
  #22027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Och nu slutar vi skriva en massa OffTopic.

OnT: Eto'o har redan gått upp 2-3k sen igår. Fortsätter det såhär så lönar sig mina investeringar rejält!
Tack för infon kompis! Köpte in 11st för 27-28k vilket i nuläget ger en profit på ca 35k med taxan inräknad.

Önskar att jag också hade kunnat köpa 35st...
Citera
2014-01-02, 19:13
  #22028
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Tack för infon kompis! Köpte in 11st för 27-28k vilket i nuläget ger en profit på ca 35k med taxan inräknad.

Önskar att jag också hade kunnat köpa 35st...
XBOX antar jag
Citera
2014-01-02, 19:15
  #22029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
XBOX antar jag
Ps3 för oss båda.
Citera
2014-01-02, 19:24
  #22030
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
vad tror ni om det här? är lite sugen på terra SIF Srna och Lavezzi http://www.futhead.com/14/squads/4655098/
För offensivt.
Citera
2014-01-02, 19:26
  #22031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Tack för infon kompis! Köpte in 11st för 27-28k vilket i nuläget ger en profit på ca 35k med taxan inräknad.

Önskar att jag också hade kunnat köpa 35st...

Mjo, fast jag köpte dem för 29k stycket, ungefär. Så där slår du mig allt!

Tror dock att han kommer stiga tillbaka till 37k innan TOTY. 95% säker.
Citera
2014-01-02, 19:29
  #22032
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
För offensivt.
Något tips på byten `?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in