Min kille och jag bor en bit ifrån varandra och firade inte jul ihop. Jag köpte dock en julklapp till honom. Inget märkvärdigt alls då vi inte har varit tillsammans så länge (3 månader). Eller vi sågs första gången för tre månader sen men blev snabbt tillsammans.
I alla fall så sa jag till honom på telefon dagen innan julafton att jag hade köpt en julklapp till honom. Då sa han att han nog hade något till mig me. Inget mer med det. Dagen innan nyårsafton träffades vi igen, då sa jag att jag hade med mig julklappen varav han säger att han hade slängt min (han skojade) men sen när han hade fått sin julklapp så fick jag ingenting. Han hade inte köpt något på så många dagar
det är inte saker jag vill ha och jag bryr mig inte vad jag får men principen och att han inte ger mig något alls sårade mig.
Jag skrev en tråd om honom förr att han är ego i sängen också eller att han tror att jag bara gillar "ut och in" eller vad man ska säga. Inget förspel alls eller att han ens tar i mig trots att jag har sagt att jag gillar det. Jag märker och känner att han ändå tycker om mig väldigt mycket men varför är det så här tror ni?
Jag skulle ha fått riktigt dåligt samvete om jag inte hade någon julklapp till den som ger mig när jag dessutom har vetat om nästan en vecka innan att jag ska få en.
En sak till. När vi träffar folk han känner så skämtar han med dom och presenterar mig som hans revisor (han har egen firma). Ska även tilläggas att han är 35 och inte 17.
Är det jag som är känslig? Jag var lite deppig/sur idag när vi skulle skiljas åt för att det är så mycket jag vill säga men då säger han "jag avskyr när folk går och är sura" men han skulle iväg och käka middag med hans släkt så vi hann inte prata om detta idag.
Hjälp, jag exploderar snart!
I alla fall så sa jag till honom på telefon dagen innan julafton att jag hade köpt en julklapp till honom. Då sa han att han nog hade något till mig me. Inget mer med det. Dagen innan nyårsafton träffades vi igen, då sa jag att jag hade med mig julklappen varav han säger att han hade slängt min (han skojade) men sen när han hade fått sin julklapp så fick jag ingenting. Han hade inte köpt något på så många dagar
det är inte saker jag vill ha och jag bryr mig inte vad jag får men principen och att han inte ger mig något alls sårade mig. Jag skrev en tråd om honom förr att han är ego i sängen också eller att han tror att jag bara gillar "ut och in" eller vad man ska säga. Inget förspel alls eller att han ens tar i mig trots att jag har sagt att jag gillar det. Jag märker och känner att han ändå tycker om mig väldigt mycket men varför är det så här tror ni?
Jag skulle ha fått riktigt dåligt samvete om jag inte hade någon julklapp till den som ger mig när jag dessutom har vetat om nästan en vecka innan att jag ska få en.
En sak till. När vi träffar folk han känner så skämtar han med dom och presenterar mig som hans revisor (han har egen firma). Ska även tilläggas att han är 35 och inte 17.
Är det jag som är känslig? Jag var lite deppig/sur idag när vi skulle skiljas åt för att det är så mycket jag vill säga men då säger han "jag avskyr när folk går och är sura" men han skulle iväg och käka middag med hans släkt så vi hann inte prata om detta idag.
Hjälp, jag exploderar snart!