2014-01-01, 14:41
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackwidow2014
Fast det var ju inte strax innan? Jag köpte innan jul och berättade det då också. Sen gav jag honom den i förr går. Alltså visste han om det en vecka innan jag träffade honom.

Du sa ju att det var dagen före julafton du sa det? Det är inte alls många dagar med tanke på att många affärer är stängda och att det är begripligt att man vill ha julledigt och inte springa efter julafton för att köpa mer presenter.

Men som sagt, han borde inte ha ljugit om att du skulle få en.
Citera
2014-01-01, 14:45
Medlem
Hade du varit min tjej skulle jag varit stolt och berättat det för mina vänner och inte dragit några dåliga skämt om att du är min revisor.

I sängen är det ge och ta som gäller.

Ang. presenten så var det dålig stil av han att antyda att du skulle få något och sen inte ge dig nått. Det hade varit bättre om han höll käften i stället. Har man inte varit tillsammans så länge behöver man inte köpa några dyra grejer eller göra en stor affär av det utan det är tanken som gäller. Tyvärr hade han inte mycket tankar till övers för dig.

Mitt tips är att du börjar leta efter en bättre pojkvän.
Citera
2014-01-01, 14:45
Bannlyst
Citat:
Grejen är den att han är världens snällaste på alla andra plan. Han är så omtänksam mot sina medmänniskor och har själv blivit bedragen av hans ex och säger att han aldrig någonsin skulle kunna göra så mot någon som hon gjorde och det tror jag verkligen på.

du är korkad och naiv och blir behandlad därefter. kvinnor som du verkar aldrig lära er, för visst har du sökt dig till såna män tidigare?
Citera
2014-01-01, 15:15
Medlem
TheElizas avatar
Citat:
Grejen är den att han är världens snällaste på alla andra plan. Han är så omtänksam mot sina medmänniskor och har själv blivit bedragen av hans ex och säger att han aldrig någonsin skulle kunna göra så mot någon som hon gjorde och det tror jag verkligen på.

Klart han blev bedragen när han beter sig som han för - för jag kan sätta en rejäl hacka på att han t.ex. var lika ego i sängen med henne.

Du ska för sjutton inte vara ihop med nån för att han är snäll mot sina medmänniskor - det är hur han är mig DIG du ska fokusera på!
Citera
2014-01-01, 15:47
Medlem
Zidonias avatar
Citat:
Min kille och jag bor en bit ifrån varandra och firade inte jul ihop. Jag köpte dock en julklapp till honom. Inget märkvärdigt alls då vi inte har varit tillsammans så länge (3 månader). Eller vi sågs första gången för tre månader sen men blev snabbt tillsammans.

I alla fall så sa jag till honom på telefon dagen innan julafton att jag hade köpt en julklapp till honom. Då sa han att han nog hade något till mig me. Inget mer med det. Dagen innan nyårsafton träffades vi igen, då sa jag att jag hade med mig julklappen varav han säger att han hade slängt min (han skojade) men sen när han hade fått sin julklapp så fick jag ingenting. Han hade inte köpt något på så många dagar det är inte saker jag vill ha och jag bryr mig inte vad jag får men principen och att han inte ger mig något alls sårade mig.

Jag skrev en tråd om honom förr att han är ego i sängen också eller att han tror att jag bara gillar "ut och in" eller vad man ska säga. Inget förspel alls eller att han ens tar i mig trots att jag har sagt att jag gillar det. Jag märker och känner att han ändå tycker om mig väldigt mycket men varför är det så här tror ni?

Jag skulle ha fått riktigt dåligt samvete om jag inte hade någon julklapp till den som ger mig när jag dessutom har vetat om nästan en vecka innan att jag ska få en.

En sak till. När vi träffar folk han känner så skämtar han med dom och presenterar mig som hans revisor (han har egen firma). Ska även tilläggas att han är 35 och inte 17.

Är det jag som är känslig? Jag var lite deppig/sur idag när vi skulle skiljas åt för att det är så mycket jag vill säga men då säger han "jag avskyr när folk går och är sura" men han skulle iväg och käka middag med hans släkt så vi hann inte prata om detta idag.

Hjälp, jag exploderar snart!

Jag tycker inte att du är för känslig när du tar illa upp av hans beteende. Som du beskriver honom verkar han vara ganska oförskämd och klumpig. Frågan är om han är medveten om hur hans betende upplevs ? Du borde tala om för honom hur du känner och att du faktiskt tar illa upp när han tex presenterar dig som sin revisor.. det är ju egentligen oacceptabelt..
Citera
2014-01-01, 16:13
Medlem
Vet inte om han är en idiot eller ej det får du avgöra då den information vi har att tillgå ej räcker.

Däremot kan ju tyckas att en chokladask eller nåt från macken borde man ju kunna fixa. Köper själv skit åt fruntimmer ganska snart efter träff skulle nog skämmas rätt bra om ditt scenario utspelats.

Egot i sängen kan ju dock lika gärna falla tillbaka på dig, har du sagt jag gillar i aset/munnen/armhålan eller har du legat och "väntat"? Takes two to tango. Ingen feedback=ingen förändring. Jag gillar när du .... XX.... bajlådan...
Citera
2014-01-01, 16:39
Medlem
Gör slut med horan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem