2014-01-01, 09:38
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag fixade nyss Sultan. Modifierade den så nu påminner den om sultan rs från iv. Asnice med en snabb, fyrhjulsdriven fyrdörrarsbil.

Fixar du "roll cage" så blir den en sultan rs. Står iaf i lacken på strecken längst sidorna. Visst, namnet är det samma men ändå.. Favoritbil helt klart!
Citera
2014-01-01, 10:07
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Tror ni man kommer få behålla alla sina fordon efter att R* tagit alla cashen? För annars är ju planen att sälja alla onödiga fordon så att man kan fortsätta ha kul

Om R* tar de pengar jag köpt och betalt för så kommer jag att protestera vilt. Har ännu inte fått några miljondonationer av hackare så jag borde gå säker hursomhelst.
Citera
2014-01-01, 12:02
Medlem
Kanske lite noob men har inte förstått mig på dehär med bountys.

Tex om nån sätter en bounty på mig vad innebär det?
Citera
2014-01-01, 12:15
Medlem
SKMaurices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Kanske lite noob men har inte förstått mig på dehär med bountys.

Tex om nån sätter en bounty på mig vad innebär det?

Seriöst, är du verkligen 18år? Frågorna du ställer här får en att undra.

BOUNTY = SKOTTPENGAR punkt.
Citera
2014-01-01, 12:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Fixar du "roll cage" så blir den en sultan rs. Står iaf i lacken på strecken längst sidorna. Visst, namnet är det samma men ändå.. Favoritbil helt klart!

Japp såg det, ascoolt! Grymt skön bil, den fick ta plats i garaget istället för min Hotknife som var tråkig att köra.
Citera
2014-01-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffe
Jobs - Missions - Coveted.

Du får nog vara mer specifik.. på mobilen? har letat på misson på kartan och där hittar jag den inte..
Citera
2014-01-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Du får nog vara mer specifik.. på mobilen? har letat på misson på kartan och där hittar jag den inte..
Start - Online - Jobs - Rockstar Created(heter det nog) - Mission - Coveted. Behöver vara level 36.

Här kan man se vad alla jobb betalar m.m. http://gtaforums.com/topic/614195-job-reward-database-rp-cash/
Citera
2014-01-01, 14:43
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm

Du pausar spelet och väljer jobs där. Annars åk till fängelset på kartan så är racet där.
Citera
2014-01-01, 14:46
Medlem
SilentVictorys avatar
Jäklar vad många det verkar vara som nötar Coveted nu då.

3 min 10 sek har jag för mig jag klarat den snabbast på, och 12.000 för det är helt okej ändå.
Men lite drygt blir det allt i längden.

Är det någon som möjligtvis hittat något annat uppdrag som är kort och ger bra betalt?
Citera
2014-01-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jäklar vad många det verkar vara som nötar Coveted nu då.

3 min 10 sek har jag för mig jag klarat den snabbast på, och 12.000 för det är helt okej ändå.
Men lite drygt blir det allt i längden.

Är det någon som möjligtvis hittat något annat uppdrag som är kort och ger bra betalt?
Rooftop Rumble: 18,750:- Level 75 - 4,355 i RP(hard)och man spelar genom den på någon minut. Ibland kan man få den ofta när man ringer Martin ibland aldrig.
Citera
2014-01-01, 16:14
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Rooftop Rumble: 18,750:- Level 75 - 4,355 i RP(hard)och man spelar genom den på någon minut. Ibland kan man få den ofta när man ringer Martin ibland aldrig.

Den där när man ska döda några snubbar på militärbasen och sedan plockar upp några dokument och levererar till Martin är nice också. Har kört den med en grym lirare som flyger jet och dödar snubbarna innan jag hämtar dokumenten med heli, går skitsnabbt med ganska bra rp. Minns inte namnet på uppdraget.

Citera
2014-01-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Om R* tar de pengar jag köpt och betalt för så kommer jag att protestera vilt. Har ännu inte fått några miljondonationer av hackare så jag borde gå säker hursomhelst.
Har du inga stora miljoner/miljarder så behöver du inte vara orolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in