Citat:
Ursprungligen postat av
snilsson
Herregud, det var bara någon vecka sedan de stängde ner allt för underhåll och för att göra något åt alla fuskare.
Nyligen 'verifierade' de totalt 20 race och dm som faktiskt håller mycket högre klass än vad de senast godkände.
Jag kanske nöjer mig lätt men jag har snart spenderat 9 dagar i Online-världen och är inte trött än..
Heists kommer komma men om folk tror att det kommer bli så stor skillnad så lär allt bara bli en besvikelse om man inte finner någon glädje i spelet idag.
Ja herregud :P.
Nämnde inget om heist och var inte det jag syftade på heller.
Alltså det jag menar är att, rockstar har skrivit att dom ska hålla spelarna uppdaterade om nya contents osv, det som dom meddelar mest om är olika gäng i spelet , snapmatic foton. Tycker inte det spelar så stor roll om dom verifierade nya race och dm, då det är contents till själva online läget jag menar, utanför alla dm och race osv. Där händer inte mycket, det jag menar är att det känns som att dom lägger ner onödigt mycket tid på andra nyheter istället för att uppdatera och ge information.
Nu senast efter nyaste uppdateringen är det buggigt i spelet igen, bilar försvinner hit och dit och dyker upp ibland 2-3 meter i luften, dom brukar snurra runt ibland med och hacka runt. Det borde dom meddela om att det ska fixas.
Känns som att många som kommenterar på social club håller med, även om dom gnä'ller om sitt heist så finns det annat än heist dom kan fixa innan.:P