2013-12-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Men är du så jävla slut i skallen så du tror att en person är likadan mot alla. Du är väl själv en idiot, så därför fick du det bemötandet.

Jag tyckte han var trevlig, och om du inte tror att jag träffat honom, så bajsar väl jag i det. Som om det vore en merit att ha träffat honom din dumma jävla nolla.

När jag träffade honom hade han lite längre uppepå, typ lite längre lugg, som han hade åt sidan. Lite vaxfrissa typ med lite längd på luggen.

Jag kan ju säga som så att han var hyfsat omtyckt på rikskåkarna, men en gång så tröttnade folk, men då hade inte han gjort fel, utan det var hans boxarsmarthet som fick honom att ta parti för helt fel killar, så P fick gå ner och lägga sig på isol. Så, nu vet du det.

vad kul att han var jätte gullig mot dig då, det måste du varit ensam om med tanke på att han till och med slog mor sin sönder och samman, väldigt trevlig person pavan. han är och för blir en jävla nolla som inte åstakommit ett jävla dugg här i livet!. ända han var bra på var att dricka alkohol och slåss,hota folk på fyllan och att han var omtyckt av andra busar är totalt taget ur intet, fanns inte en människa som umgicks med honom, han hängde ju för fan med alkolister och pundare.
Citera
2013-12-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxernrobert
vad kul att han var jätte gullig mot dig då, det måste du varit ensam om med tanke på att han till och med slog mor sin sönder och samman, väldigt trevlig person pavan. han är och för blir en jävla nolla som inte åstakommit ett jävla dugg här i livet!. ända han var bra på var att dricka alkohol och slåss,hota folk på fyllan och att han var omtyckt av andra busar är totalt taget ur intet, fanns inte en människa som umgicks med honom, han hängde ju för fan med alkolister och pundare.
Han umgicks med någon/några ur UM, han var med Milan ett tag, detta vet jag att det kollades upp på kåken och det stämde.

Skumt att folk sagt RIP till honom om alla hatade honom. Så som du beskriver honom verkar vara de senaste typ 6-10 åren, högst? Men han var inget fyllo när han tränade, han körde hårt i USA, sa att han testade geno där. Och med tanke på hur bra han svarade på träningen så lät inte det otänkbart.
Citera
2013-12-17, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Detta värdetransportrånet inträffade längre ner i vårat avlånga land. Kanske finns något här inne som är lite insatt och kan bekräfta att det för tillfället cirkulerar rätt känslig information som med rätt manskap skulle innebär en fint slant i penningpungen.

Bålstarånet?
Måste varit med fel manskap då för väktaren sög de in rätt snabbt.
Citera
2013-12-17, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlequin73
Bålstarånet?
Längre bak i historien om jag tänker rätt, men väktaren i bålsta visste nog inte riktigt vad han gjorde.
Citera
2014-01-01, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlequin73
Bålstarånet?

Nej nej. Men det var ett annat rån som inte riktigt gick enligt planerna..

Någon som vet hur det är med herren som hade en liten uppvisning i hur man handskas med 2 herr blå som en av dessa för övrigt var och kan antas att han fortfarande är en av poliskårens största idioter i landet.. Spruken mjälte, ordentlig hjärnskakning och hälften av händerna utslagna hörde jag prat om?
Citera
2014-01-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Nej nej. Men det var ett annat rån som inte riktigt gick enligt planerna..

Någon som vet hur det är med herren som hade en liten uppvisning i hur man handskas med 2 herr blå som en av dessa för övrigt var och kan antas att han fortfarande är en av poliskårens största idioter i landet.. Spruken mjälte, ordentlig hjärnskakning och hälften av händerna utslagna hörde jag prat om?
Inget om detta fall, låter ju ganska kul antar att det var 2013 sista batongdans som utdelades som gav skadorna ? vad är det för geni till snut då ?
Citera
2014-01-06, 06:36
Medlem
Snubben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attachee
Hur kan man tjäna mer på droger? Med sprit har man en större kundkrets eftersom att det är fler som dricker än som knarkar. Dessutom är innehavet av sprit lagligt till skilnad från droger.

Nej, Det kanske verkar så men det är inte så. Sedan så träffar man dubbelt så färre kunder när man säljer grönt och ändå tjänar dubbelt så mer.

femma grönt = 500kr
Vodka = 200kr
Citera
2014-01-09, 11:43
Medlem
Idag fick Sami Ashkar kliva ut från fängelset efter "bensin-historian" tillsammans med "Tjock-Steffe"!
Citera
2014-01-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffa
Idag fick Sami Ashkar kliva ut från fängelset efter "bensin-historian" tillsammans med "Tjock-Steffe"!

vilken bensin historia? längre tillbaka kom han inge vidare överrens med den familjen ju.
Citera
2014-01-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Inget om detta fall, låter ju ganska kul antar att det var 2013 sista batongdans som utdelades som gav skadorna ? vad är det för geni till snut då ?

Det är samma polis som försökte med sina bedårande planer när det gällde "insatsstyrkan" men som på senare dagar fick sära på skinkorna för sina bedårande arbetskollegor från Sthlm o Götet.

Om folk bara visste vad som händer bakom väggarna internt.
Citera
2014-01-22, 11:52
Medlem
Polismannen CJA utreds av sina kolleger poliskollegorna
för våld mot tjänsteman och våldsamt motstånd den 22 december 2013
källa åklagaren
am-191 373-13

krogbråk?

alltid kul med en polisman i tråden om kriminella i uppsala
Citera
2014-01-27, 16:06
Medlem
Stillsamt i tråden. Nåt måste väl finnas att snicksnacka om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in