2012-02-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Nej de kvinnor dom har i släkten behåller dom för sig själva...inavelsgenen måste föras vidare...

Hehe, jajemensan. Hålla blodet inom familjen är viktigt.

Klart Uppsala skulle knulla Miri Clan. Jag har hört att världens farligaste gäng finns där, så jag håller med dig.
Citera
2012-02-20, 20:13
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damokan
Hehe, jajemensan. Hålla blodet inom familjen är viktigt.

Klart Uppsala skulle knulla Miri Clan. Jag har hört att världens farligaste gäng finns där, så jag håller med dig.
Vilka tänker du på? Gottsunda kickassers?
Citera
2012-02-21, 06:45
Medlem
Citat:

Hehe lillevän, jag skojar bara.

Hur kan du nämna dem som farliga? De är en bunt misslyckande människor. Farligast i Uppsala är Asir.
Citera
2012-02-21, 07:58
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Hur kan du nämna dem som farliga? De är en bunt misslyckande människor. Farligast i Uppsala är Asir.

Har ens Asir folk i Uppsala längre? Klart att Suyar känner folk där, men att de som gäng är etablerade där tror jag inte.
Citera
2012-02-21, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Har ens Asir folk i Uppsala längre? Klart att Suyar känner folk där, men att de som gäng är etablerade där tror jag inte.

Ifall det finns något gäng i Uppsala måste det nog ändå vara Asir
Citera
2012-02-21, 09:52
Medlem
Citat:

Tror han tänker på den lilla råttan som gav sig på fel person inatt och fick äta upp det några timmar senare
Citera
2012-02-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Tror han tänker på den lilla råttan som gav sig på fel person inatt och fick äta upp det några timmar senare

Det var någon som fick stryk inatt? Är du sugen på att dela med dig av lite detaljer från denna händelsen? Antar att ena var från Gottsunda?
Citera
2012-02-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKartell
Det var någon som fick stryk inatt? Är du sugen på att dela med dig av lite detaljer från denna händelsen? Antar att ena var från Gottsunda?

Ingen stor grej egentligen dock väldigt rolig sådan. Verkar blivit en trend ni har i Uppsala att när man inte kommer åt personen så ger man sig på hans lillasyster och behöver dessutom vara ett flertal för att ha bollar att sparka ner henne och spotta på en liggande tjej i yngre åldern..

När detta "gäng" sedan anträffas av tjejens bror så springer man till närmaste polispatrull men vad hjälpte det några timmar senare?

Detaljerna överlåter jag till några andra användare som hänger här
Senast redigerad av samiska 2012-02-21 kl. 11:13.
Citera
2012-02-21, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKartell

jag vill också veta. ??
Citera
2012-02-21, 11:51
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:

Så du menar alltså att det verkligen finns ett gäng som heter Gottsunda kickassers??? Fan vilket kul namn...jag trodde jag skulle vara lustig, och så var det redan nån som redan hade tagit det töntiga namn som jag hittade på...det är humor fan...
Citera
2012-02-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Ingen stor grej egentligen dock väldigt rolig sådan. Verkar blivit en trend ni har i Uppsala att när man inte kommer åt personen så ger man sig på hans lillasyster och behöver dessutom vara ett flertal för att ha bollar att sparka ner henne och spotta på en liggande tjej i yngre åldern..

När detta "gäng" sedan anträffas av tjejens bror så springer man till närmaste polispatrull men vad hjälpte det några timmar senare?

Detaljerna överlåter jag till några andra användare som hänger här

Nån mer som har något att dela med sig om händelsen?
Citera
2012-02-21, 17:08
Medlem
nomembernofairs avatar
va fan är det ingen som vet om Denna person jag frågade om tidigare .. måste ju finnas nått .. nu var det ju ett tag sen han levde ... ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in