2013-12-31, 23:22
  #21433
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
...och när ens sexiga skillgoal väl kommer med, är det ett 3 sekunder långt klipp där man får se en chop och ett skott vid stolproten.

Haha exakt, har slutat spara mina mål hur snygga de än är.
Citera
2013-12-31, 23:24
  #21434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Haha exakt, har slutat spara mina mål hur snygga de än är.
Lirar du på boxen?
Citera
2013-12-31, 23:33
  #21435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Någon som vet hur man gör ett costume made kort? FIFA 14 card då. Menar att jag vill lägga dit typ AIK som klubbmärke, t.ex. Vill ha med en klubb som jag spelar i.
Du menar väl inte på själva FUT?
Citera
2013-12-31, 23:43
  #21436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Du menar väl inte på själva FUT?
Nej haha, tänkte ha den som bakgrund eller profilpic,
__________________
Senast redigerad av futmaster 2013-12-31 kl. 23:52.
Citera
2014-01-01, 00:23
  #21437
Medlem
HestDrickaColas avatar
Någon som testat NIF Suarez?
Citera
2014-01-01, 00:30
  #21438
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Nej haha, tänkte ha den som bakgrund eller profilpic,


Går att göra på futhead
Citera
2014-01-01, 00:38
  #21439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifagamer11
Går att göra på futhead
Ja, men inte att lägga till eget land och bilder.
Citera
2014-01-01, 00:43
  #21440
Medlem
vilket lag tycker ni jag ska köpa vid TOTY?

1. http://www.futhead.com/14/squads/4488086/

2.http://www.futhead.com/14/squads/4569370/

3.http://www.futhead.com/14/squads/4569381/
Citera
2014-01-01, 00:47
  #21441
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reeeaaal
vilket lag tycker ni jag ska köpa vid TOTY?

1. http://www.futhead.com/14/squads/4488086/

2.http://www.futhead.com/14/squads/4569370/

3.http://www.futhead.com/14/squads/4569381/

Sanchez & Vela är sjukt roliga samt bra att spela ihop!
Men byt kant på dom, Vela är vänsterfotad
Citera
2014-01-01, 00:49
  #21442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Sanchez & Vela är sjukt roliga samt bra att spela ihop!
Men byt kant på dom, Vela är vänsterfotad

Okej tack!!
Citera
2014-01-01, 01:01
  #21443
Medlem
htsolna08s avatar
det finns ett 100 k pack ute nu.

väntar nog med att öppna mitt till nya totw släpps..
Citera
2014-01-01, 01:05
  #21444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
det finns ett 100 k pack ute nu.

väntar nog med att öppna mitt till nya totw släpps..
Ska öppna ett nu, har bara 170k, önska mig lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in