2013-12-27, 13:58
  #20233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Innan jul så kostade 500k coins (xbox) ungefär 240kr men nu runt 400-500kr.

Är det värt att vänta ett tag innan man köper, eller kommer det höjas runt toty också?, vad tror ni?

Tror kanske inte det, de kommer säkert sänkas tror jag. Såfort toty kommer ut sänks alla spelare i pris.
= då kommer fler folk köpa fifa coins för att få ihop pengar till spelarna som sjunkt. Då tjänar de i stort sätt dubbelt kan man säga. Vet inte.. bara min tanke
Citera
2013-12-27, 14:03
  #20234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Hur mycket kostar 600k där? Vill ha en sida som säljer 500-600k för 420 spänn högst.

Kolla själv?

http://www.randyrun.se/:::8636_8638.html
Citera
2013-12-27, 14:05
  #20235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Randyrun.se < The one and only
den är inte billig? det finns mycket billigare, battilay.com
Citera
2013-12-27, 14:06
  #20236
Medlem
grebirfs avatar
Randyrun sidan var ju svindyr
Citera
2013-12-27, 14:08
  #20237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
den är inte billig? det finns mycket billigare, battilay.com

Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Randyrun sidan var ju svindyr

Ellerhur?

www.buycheapfifacoins.com eller onefifa.com är rätt så bra.. tvivlar på onefifa.com ser inte så trusted ut men ändå är det folk som sponsorar.
Citera
2013-12-27, 14:11
  #20238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
den är inte billig? det finns mycket billigare, battilay.com

Den du länkade hade en miljon på xbox för 860,72 SEK.

Randyrun har för 858.12 SEK, så att kalla den mycket billigare är ju idiotiskt, dyrare tom.

Sen varierar randyruns priser dag till dag precis som alla andra sidor är dem dyrare juletider.
Citera
2013-12-27, 14:12
  #20239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Ellerhur?

www.buycheapfifacoins.com eller onefifa.com är rätt så bra.. tvivlar på onefifa.com ser inte så trusted ut men ändå är det folk som sponsorar.

Tänk på att du kollar priser i Pund och inte i Euro.

Ungefär, 1 British pound = 10.7282536 Swedish kronor
Citera
2013-12-27, 14:16
  #20240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Den du länkade hade en miljon på xbox för 860,72 SEK.

Randyrun har för 858.12 SEK, så att kalla den mycket billigare är ju idiotiskt, dyrare tom.

Sen varierar randyruns priser dag till dag precis som alla andra sidor är dem dyrare juletider.

Sen när var 3 kronor mer idiotiskt?

Har handlat 200k där en gång, då kostade det 170 spänn. Senast jag tittade hade de samma pris som nu. Det var rea då jag köpte.
Citera
2013-12-27, 14:18
  #20241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Sen när var 3 kronor mer idiotiskt?

Har handlat 200k där en gång, då kostade det 170 spänn. Senast jag tittade hade de samma pris som nu. Det var rea då jag köpte.

Snälla lilla pojk, tänk före du skriver. Det är REN idioti att kalla en sida skitdyr och sen länka en som är skitbillig som i andra verket är dyrare.
Citera
2013-12-27, 14:22
  #20242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Snälla lilla pojk, tänk före du skriver. Det är REN idioti att kalla en sida skitdyr och sen länka en som är skitbillig som i andra verket är dyrare.

Det jag menade var "dyrare" t.o.m skrev du.

Tolkade det fel kanske, sorry.
Citera
2013-12-27, 14:43
  #20243
Medlem
zaminas avatar
Vilken RW tycker ni är bäst i Premier League? Kör med Walcott just nu, är Nani bra? Eller vem ska man satsa på?
Citera
2013-12-27, 14:44
  #20244
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamina
Vilken RW tycker ni är bäst i Premier League? Kör med Walcott just nu, är Nani bra? Eller vem ska man satsa på?

Nani är sjukt bra enligt mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in