2013-12-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
För er som är sugna på att köpa coins - finns 100k att köpa till xbox/ps3 för 80 kronor. Vet inte om det anses som bra, men känns billigt?

Bara ett tips för de intresserade.

http://www.buycheapfifacoins.com/

Är sidan legit då?
Citera
2013-12-30, 17:41
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som testat Bale? Sugen på att testa honom som HCOM i 4-2-2-2.

Har EA gått ut med att det kommer 100k packs imorgon?
Har också varit sjukt sugen på testa honom som HCOM, men har hört att han ska vara klumpig och hans agillity är inte alls så hög. Nu går han även för 1m så om jag köper honom får det bli om han sjunker en bra bit under TOTY.
Citera
2013-12-30, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Är sidan legit då?
Köpte mina coins där, för 3 dagar sedan. Jävla massa problem. tog sig 2 timmar att komma. De re-stockades, så det tog sin tid.
Citera
2013-12-30, 17:43
Medlem
injections avatar
William istället för Schurrle, eller spara pengar till Hazard..?
Citera
2013-12-30, 17:44
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Skulle gissa på att han kommer sänkas lite.

Är han värd? Det beror väl på hur mycket du har att spendera. Jag gillade hans IF som fan. Skotten var det mest överlägsna på hela spelet, han drog in sjuka långskott varje match eller i alla fall varannan match. Han är lite segare än hans pace fast man kommer knappt springa något med honom ändå, blir att man skjuter direkt när man får bollen med honom.

Tack för svar! Är lite sugen på den här varianten http://www.futhead.com/14/squads/4434279/

Vad tror du? Eventuellt byta Ramires mot Gustavo.
Citera
2013-12-30, 17:46
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
William istället för Schurrle, eller spara pengar till Hazard..?

Jag hade inte legat pengar på Hazard, tycker dock som många andra inte gör att Willian är skönare än Schurrle. ÄR väl en smaksak
Citera
2013-12-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Jo, IF Maicon har suttit och funderat på, lär nog bli att testa honom. Dinho kan det kanske bli, tänker annars på Hernanes med bra skott och 5* weakfoot.

Haha, Alex är en jävla vägg, stark och bra med huvudet.
Hernanes är grym men testa IF Fernandinho om du vill ha en grym CM. Som CDM så hade jag faktist bytt ut Gustavo mot Melo. Kolla stats på dom två så förstår du.
Citera
2013-12-30, 17:47
Medlem
OddFellas avatar
Kan man se någonstans vilken spelare som är den mest köpta under dom senaste veckorna eller dyl? Gäller pc och inte konsol..
Citera
2013-12-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Tack för svar! Är lite sugen på den här varianten http://www.futhead.com/14/squads/4434279/

Vad tror du? Eventuellt byta Ramires mot Gustavo.
Ramires-Melo och bort med Jonas, riktigt dålig lägg Pato där istället.
Citera
2013-12-30, 17:48
Medlem
injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Jag hade inte legat pengar på Hazard, tycker dock som många andra inte gör att Willian är skönare än Schurrle. ÄR väl en smaksak

Då köper jag Willian!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Köpte mina coins där, för 3 dagar sedan. Jävla massa problem. tog sig 2 timmar att komma. De re-stockades, så det tog sin tid.

Hm, låter inte så roligt..Har du provat buy-fifa-ultimateteam-coins? Hur är den isåfall? Någon annan?
Citera
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Hernanes är grym men testa IF Fernandinho om du vill ha en grym CM. Som CDM så hade jag faktist bytt ut Gustavo mot Melo. Kolla stats på dom två så förstår du.

Lirar med Melo nu i ett budgetlag och har lirat Gustavo 100 matcher++. Enligt min mening är Melos workrates inte speciellt bra, han hänger alltid med upp i anfallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in