Någon som testat Bale? Sugen på att testa honom som HCOM i 4-2-2-2.
Har EA gått ut med att det kommer 100k packs imorgon?
Har också varit sjukt sugen på testa honom som HCOM, men har hört att han ska vara klumpig och hans agillity är inte alls så hög. Nu går han även för 1m så om jag köper honom får det bli om han sjunker en bra bit under TOTY.
Är han värd? Det beror väl på hur mycket du har att spendera. Jag gillade hans IF som fan. Skotten var det mest överlägsna på hela spelet, han drog in sjuka långskott varje match eller i alla fall varannan match. Han är lite segare än hans pace fast man kommer knappt springa något med honom ändå, blir att man skjuter direkt när man får bollen med honom.
Jo, IF Maicon har suttit och funderat på, lär nog bli att testa honom. Dinho kan det kanske bli, tänker annars på Hernanes med bra skott och 5* weakfoot.
Haha, Alex är en jävla vägg, stark och bra med huvudet.
Hernanes är grym men testa IF Fernandinho om du vill ha en grym CM. Som CDM så hade jag faktist bytt ut Gustavo mot Melo. Kolla stats på dom två så förstår du.
Hernanes är grym men testa IF Fernandinho om du vill ha en grym CM. Som CDM så hade jag faktist bytt ut Gustavo mot Melo. Kolla stats på dom två så förstår du.
Lirar med Melo nu i ett budgetlag och har lirat Gustavo 100 matcher++. Enligt min mening är Melos workrates inte speciellt bra, han hänger alltid med upp i anfallen.