2013-12-24, 07:33
Medlem
Tjeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBagger
Jag tyckte att jag skådade ett sinnesjukt rull av LIGISD, och massa andra på pågan denna förra veckan. En gubbe av LEON tycker jag också mig ha sett. Sett tåget på avstånd två gånger, men vill gärna betrakta härligheten närmare. NÅgon som sitter på bild? Hittar inte någon tumblr med bilder nämligen.
Tack på förhand
http://youtu.be/aVfvWcT0QlU?t=3m40s
Inte denna du menar?
Citera
2013-12-29, 15:28
Medlem
Fan vad lyxigt med en länk direkt till rätt plats i klippet! Jo det var den. Tackar
Citera
2013-12-29, 16:54
Medlem
isgs inte mer i våra yards!!!!
Citera
2013-12-29, 18:35
Medlem
politins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siebel
isgs inte mer i våra yards!!!!
Kan du utveckla? Har bara hört att det skulle vara/har varit någon rättegång mot dom(?) Angående deras tvivelaktiga ingripanden och spaningar...
Eller länk till tidningsartikel som tar upp det?
Citera
2013-12-29, 21:54
Medlem
Är isgs borta för gott?! Källa?
Citera
2014-01-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBagger
Är isgs borta för gott?! Källa?

Dom är inte borta.
Citera
2014-01-16, 17:23
Medlem
Källa på det påståendet?
Citera
2014-01-19, 19:11
Medlem
ssdds avatar
Hänt något i kristianstad på sistonde?! Inte varit där på 4 månader men dom bygger ju om massa, tågstationen / layupen Ska ju ändras , har dom börjat med det?! Komunen lovade oss en laglig vägg nu i samband med att dom ska bygga en skatepark! Får hoppas dom håller sitt ord men kanske skulle påmimma dom igen.. bor desvärre inte kvar där!
Citera
2014-01-20, 18:59
Medlem
falafelnummeretts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
Hänt något i kristianstad på sistonde?! Inte varit där på 4 månader men dom bygger ju om massa, tågstationen / layupen Ska ju ändras , har dom börjat med det?! Komunen lovade oss en laglig vägg nu i samband med att dom ska bygga en skatepark! Får hoppas dom håller sitt ord men kanske skulle påmimma dom igen.. bor desvärre inte kvar där!

Tågstation och layup pratar vi inte om. Räcker med att det finns tåg i rull. Att det är en laglig vägg på gång har jag helt missat. Inget kommunen har officiellt skrivet någonstanns.
Annars är scenen rätt död i Kristianstad. Enda jag sett nytt av är NEUS, BASKI, KUPO, ARAK, SMONE, FUQ, DLB, FROG. Bara tags och några enstaka målningar.
WHATcrew ser man en del av men det är något år gammalt.
Roligt att hitta tags av SW, HEFA, VADR, TRC, MOKS, CHS med flera även om de är lite äldre tags
Citera
2014-01-22, 18:01
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelnummerett
Tågstation och layup pratar vi inte om. Räcker med att det finns tåg i rull. Att det är en laglig vägg på gång har jag helt missat. Inget kommunen har officiellt skrivet någonstanns.
Annars är scenen rätt död i Kristianstad. Enda jag sett nytt av är NEUS, BASKI, KUPO, ARAK, SMONE, FUQ, DLB, FROG. Bara tags och några enstaka målningar.
WHATcrew ser man en del av men det är något år gammalt.
Roligt att hitta tags av SW, HEFA, VADR, TRC, MOKS, CHS med flera även om de är lite äldre tags
tänkte inte snacka öppet om layupen mer om dom påbörjat ombyggnaden ?! som jag har förstått det ska tågstationen flyttas till gamla layupen och bakom laserdome, tänkte mest om dom påbörjat detta eller det fortfarande är i planerings stadiet?!
jag och 2 andra va på möte med kultur och fritidsnämden för 2 år sedan kanske och då lovade dom att göra plats till en vägg i budgeten som dom hade för skateparken, tror det va 2miljoner dom skulle lägga på det, en vägg är inte jätte dyr så hoppas dom håller sitt ord!

inget nytt med andra ord.. tråkigt, såg du nämde Vadr någon mer info om han? crew stad etc etc
för har sett hans tags långt ut åt helvete i skogen på näsby fält haha! kul att se i vilket fall
Citera
2014-01-23, 00:23
Medlem
falafelnummeretts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd

inget nytt med andra ord.. tråkigt, såg du nämde Vadr någon mer info om han? crew stad etc etc
för har sett hans tags långt ut åt helvete i skogen på näsby fält haha! kul att se i vilket fall

http://graffitisavedmylife.se/lucka-18-intervju-vader/
Citera
2014-01-28, 08:02
Medlem
VVL261s avatar
Gick precis på ett öresundståg med "fin kokain" över två vagnar, signat 2014
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem