Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Tyvärr kommer det nog aldrig hända något i Sverige dem kommer fortsätta såhär in i döden. Och jag menar verkligen ALDRIG. Det är Sveriges sätt att hantera saker. Dem ska ju för fan göra tobak olagligt, dem för in mer och mer regler hela tiden som bara öppnar upp för mer kriminalitet. Göra tobak olagligt, haha som att folk kommer sluta röka för det, det kommer endast öppna upp för dem som säljer t.ex weed att börja sälja tobak också. Så tjänar kriminella organisationer in ännu mer pengar. Även om dem inte inför att det blir olagligt så är det ändå misstänksamt att dem tar upp förslaget från första början! Börjar misstänka att Sveriges politik är ganska inblandad i de kriminella med. Kriminella organisationer lobbar pengar för att hålla det olagligt och göra ännu mer olagligt så tjänar politikerna massa pengar av organisationerna för att göra så. Något åt det hållet.
Det är faktiskt det ända jag kan tänka mig. För jag förstår inte vrf dem skulle göra så här annars. Inget är vad det verkar. Kan säga att kriminaliteten i min stad har ökat som i helvete dem senaste åren. Black Cobra håller på att organisera sig i 2 områden nu också. Inget sånt här fanns här förr. Det är folket som får lida på grund av dessa jävla idioter som sitter och tror sig veta bäst över alla.
När jag säger att Sverige ALDRIG kommer ändras så är det för att folket har ingen sägan här tyvärr. Annars kunde det här landet gått framåt mot en ljusare framtid. Men som ja säger alltid. Ni är fria människor ni behöver inte bo kvar här! Tänk på de, känn er inte tvungna att bo kvar här bara för ni är uppväxta här. Svårare för folk med familj att dra dock. Kan säga det var ett bra land att växa upp i som barn, men att leva som vuxen människa. Nae jag skippar hälst.
Det är faktiskt det ända jag kan tänka mig. För jag förstår inte vrf dem skulle göra så här annars. Inget är vad det verkar. Kan säga att kriminaliteten i min stad har ökat som i helvete dem senaste åren. Black Cobra håller på att organisera sig i 2 områden nu också. Inget sånt här fanns här förr. Det är folket som får lida på grund av dessa jävla idioter som sitter och tror sig veta bäst över alla.
När jag säger att Sverige ALDRIG kommer ändras så är det för att folket har ingen sägan här tyvärr. Annars kunde det här landet gått framåt mot en ljusare framtid. Men som ja säger alltid. Ni är fria människor ni behöver inte bo kvar här! Tänk på de, känn er inte tvungna att bo kvar här bara för ni är uppväxta här. Svårare för folk med familj att dra dock. Kan säga det var ett bra land att växa upp i som barn, men att leva som vuxen människa. Nae jag skippar hälst.
Du har helt rätt min vän!! Bra sammanfattat btw. Som förälder straffas du enormt hårt om du brukar cb med indraget körkort,utredning från soc för att se om du kan ta hand om barn? Jag skulle inte bruka inför mina barn men det spelar ingen roll när du blir stämplad som knarkare!! Jag använder cb som medicin mot mina grova aggressions problem o röker när alla i familjen sover o då funkar jag som en normal människa även dagen efter o slipper tappa humöret o antingen skälla ut folk eller i värsta fall misshandla nån! Vem fan vill ha en tickande bomb i samhället? Svaret är ju ingen men svenska narkotikapolitiken tvingar fram såna som mig!! Jag har varit ren i ca 14dagar o vet inte hur många dagar till jag kan fortsätta utan att skada någon, känner redan adrenalinet pumpa i kroppen och sömnen kan jag glömma då tankar susar genom huvudet som bilar på en vältrafikerad motorväg... Hoppas jag hinner lämna detta landet innan bomben exploderar o jag gör nåt jag kommer ångra förevigt...