Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-20, 23:04
Medlem
legosnopps avatar
hejsan,
jag hade imorgon tänkt peta i mig ett halvt piller som enligt lite tester på pillreport skall innehålla 160-200mg mdma och 'no other active ingredients'.

Är det skitdumt då att även köra en halva några dagar efter nyår? Alltså ca 12-14 dagar senare?

Jag är jävligt duktig på att behärska mig, så jag vet att det isf kommer vara en engångsföreteelse eftersom det är två speciella events som jag var så sugen att droppa på.

Tack på förhand för att ni hjälper mig knarka säkrare.
Citera
2013-12-20, 23:12
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legosnopp
hejsan,
jag hade imorgon tänkt peta i mig ett halvt piller som enligt lite tester på pillreport skall innehålla 160-200mg mdma och 'no other active ingredients'.

Är det skitdumt då att även köra en halva några dagar efter nyår? Alltså ca 12-14 dagar senare?

Jag är jävligt duktig på att behärska mig, så jag vet att det isf kommer vara en engångsföreteelse eftersom det är två speciella events som jag var så sugen att droppa på.

Beror på hur mycket du tagit innan, du kan ju räkna med att inte alls få lika bra effekt där några dagar efter nyår. Om knappen innehåller 160-200mg så är de ingen ide att ta en halv, ta hela istället.
Bättre att börja stort än att ta små refills.

Jag hade satsat på att köra stenhårt en av gångerna istället
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-12-20 kl. 23:14.
Citera
2013-12-20, 23:14
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legosnopp
hejsan,

Kör på nyår, du kommer inte ångra dig.
Citera
2013-12-20, 23:46
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsIgor
Hej allesammans.

I förgår tog jag ungefär 400mg mdma i form av knappar.

Igår tog jag 600mg mdma även det i form av knappar.

Om jag skulle ta 200mg idag, med full vetskap om att det knappt
kommer ha en värd effekt, kommer det vara farligt?

Tack på förhand.

Du kommer ju känna effekt vid 200mg ändå, men lååååångt ifrån vad du har känt innan.
Skulle säga att det är bättre att vänta till tex juldagen eller nyår och ta dom där 200mg direkt.
Citera
2013-12-24, 20:20
Medlem
Jaggermeisters avatar
Helvete vad 1 grön partyflock slog på. Slog utav bara helvete. Kunde inte kolla nånstans allt fladdra runt haha.
Citera
2013-12-26, 04:21
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krittos
Ställ tjack och E i jämförelse vad är att föredra enbart? Dom skadorna dessa två gemensamt kan medföra låter fan inte roliga!

Amfetaminet är en drog som i sig ska fokusera på dopamin och noradrenalin, medan E går otroligt hårt åt serotonin-receptorerna. Om man jämför dessa två droger genom att bruka dessa dagligen kommer man snart märka att MDMA är väldigt neurotoxiskt i stora mängder och att tjack trots stor inverkan på hjärnan går att hålla ut längre på. Trots utebliven effekt på MDMA så plågas hjärnan i den grad att man faktiskt kan känna av det redan efter ett par dagars konstant bruk.

Att blanda MDMA och amfetamin är något jag gjort otaliga gånger. Då dessa droger i stora drag påverkar olika belöningssystem så är det värsta egentligen att vara vaken länge och sedan dra på sig någon sorts psykos-åkomma genom att pressa hjärnan för hårt. Då är det egentligen värre att pressa serotoninreceptorerna för hårt genom att blanda t.ex. kokain och MDMA.
Citera
2013-12-26, 04:24
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsIgor
Hej allesammans.

I förgår tog jag ungefär 400mg mdma i form av knappar.

Igår tog jag 600mg mdma även det i form av knappar.

Om jag skulle ta 200mg idag, med full vetskap om att det knappt
kommer ha en värd effekt, kommer det vara farligt?

Tack på förhand.

Självklart är det alltid en risk att pressa sitt belöningssystem för hårt. Frågan är ju om det är värt att pressa hjärnan för en effekt som knappt är märkbar.
Citera
2013-12-27, 09:29
Medlem
Hur är det med Concerta och E ? Är det lika farligt som tjack och E ?
Citera
2013-12-27, 10:12
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghazzer
Hur är det med Concerta och E ? Är det lika farligt som tjack och E ?
yep. beror ju på doser men Conerta påverkar ju dopaminet dvs det är större chans för Nerutoxitet
Citera
2013-12-28, 01:14
Medlem
Amnias avatar
Har läst olika överallt! Så hur är det nu?

Om man t.ex. har 3 piller E,
* Bäst att ta alla på en gång och kötta på, eller
* Space:a ut de och ta typ ett piller var annan/tredje timme (ska på 40h rave, får se hur länge jag orkar...)
Citera
2013-12-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Har läst olika överallt! Så hur är det nu?

Om man t.ex. har 3 piller E,
* Bäst att ta alla på en gång och kötta på, eller
* Space:a ut de och ta typ ett piller var annan/tredje timme (ska på 40h rave, får se hur länge jag orkar...)

Lycka till att ha ett ecstasy rus mer än en femtedel av rave-längden.
Spara allihop tills höjdpunkten av hela skiten, ta 2 och när de slår på tar du den tredje.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
yep. beror ju på doser men Conerta påverkar ju dopaminet dvs det är större chans för Nerutoxitet

Skulle inte säga påverkar dopaminet, det utlöser dopamin. Dopaminet har samma kemiska form och blir inte påverkat. Neurotoxicitet av hela spektaklet blir aningen värre.
Citera
2013-12-28, 16:19
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Lycka till att ha ett ecstasy rus mer än en femtedel av rave-längden.
Spara allihop tills höjdpunkten av hela skiten, ta 2 och när de slår på tar du den tredje.

Skulle inte säga påverkar dopaminet, det utlöser dopamin. Dopaminet har samma kemiska form och blir inte påverkat. Neurotoxicitet av hela spektaklet blir aningen värre.

menar ju utlöser, hur annars "påverkas" dopamin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in