Bara jag som inte kan lira me sturridge? Varje gång man möter han så är han sjukt bra. Men när ja lirar med han själv känns han seg och klumpig med bollen
Håller med! Extrem oskön att spela med, kunde knappt ta emot bollen.
Sålde av honom efter 2 matcher typ.
Förslag å förbättringar? har 200k över, kan sälja vissa spelare för att få en total bättre start elva. Notera att jag har cavani på bänken, IF Rodrigues också.