Måste skriva av mig nånstans...
Har verkligen helt tappat suget för att ens försöka vinna matcher längre. Seriespelet har jag gett upp för där möter man 19/20 gånger patetiska individer som verkar spela fifa för att kompensera sitt meninglösa liv med att vinna matcher till varje pris för att boosta sitt trasiga ego i utbyte mot en avveckling av den egna personligheten. Ni vet mycket väl att det handlar om inlägg som skjuts in där spelaren t.o.m har ryggen mot målet när han trycker på inlägget och ändå måttar ett halvtaskigt inlägg som Kroos når högra på än Thiago. Och just idag svider det lite extra då fifa hatat mig hela kvällen och lägger stolpen och ribban och diverse konstiga beteenden hos mina spelare så att jag omöjligt kan utmana.
Cupspelen är väl de enda som faktiskt kan bidra till lite glädje till och från då fotbollen verkar återfå lite av sin charm hos dom som spelar där med spelstilar som utmanar hjärnan och inte sakta bryter ner den med upprepade scenarion minut för minut.
Jag kommer i vilket fall fortsätta att dribbla mig fram och satsa på snygga mål och sexiga framspelningar och totalt skita i statistiken som förs över mitt lag, vägrar brytas ner psykiskt av EAs inkompetens och hopplösa idioter med en kontroll i handen.
Tror denna hade passat bättre i filosofi tråden men då de gäller fifa så hamnade den här..
Hoppas att dom flesta delar min frustration om nu någon orkat läsa, men skulle någon känna igen sig i min beskrivning över idioter som man möter önskar jag att ni blir rånade och misshandlade någon gång under 2014!!