2013-12-27, 13:56
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ja, det kan ju vara vad tusan som helst. Berny har inget normalt umgänge.
Gubben är weird, senaste instagram-videon "Janne pratar om censur"... va?

Han måste vara sjukligt desperat som går med på att filmas av Bjärndöd och läggas ut på hennes pinsamma bloggar. De måste ha nån form av deal, eller så är snubben idiot och har inte den blekaste aning om vad Berny har för bakgrund.

Han vill ju inte berätta "vad de ska göra ikväll" eftersom Berny filmar och säkert lägger ut det på nätet.
Inget snusk inte, han är säkert bara en mysfarbror som vill vara nära vän och inte uttnyttja B:s vackra kropp. Jag kan aldrig tro så illa om mysiga Janne och duktiga, vackra Berny.
Citera
2013-12-27, 22:15
Medlem
kupochans avatar
Tittade på den här Abbe McQuinn som hon taggar som gubben i videon. Verkar som han är gift... den 24 december skrev han en statusuppdatering där han pratar om sin fru och citerar henne. Vad gör han då i helvete hos Berny tre dagar senare? Han skriver också bara på engelska och verkar ha lite konstiga tankar om saker och ting... tar nog tillbaka lite om att han skulle vara "normal", verkar ju vara en konstig kropp det där.
Citera
2013-12-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ja, det kan ju vara vad tusan som helst. Berny har inget normalt umgänge.
Gubben är weird, senaste instagram-videon "Janne pratar om censur"... va?

Han måste vara sjukligt desperat som går med på att filmas av Bjärndöd och läggas ut på hennes pinsamma bloggar. De måste ha nån form av deal, eller så är snubben idiot och har inte den blekaste aning om vad Berny har för bakgrund.
Njae, hon frågar ju honom vad han ska göra ikväll och vad han tycker om vissa saker och han fattar ju hon tänker lägga ut det på nätet och svarar att "Det tänker jag inte svara på för att du kanske lägger det på nätet."

han är väl en gubbe från sexsajten som inte vill det ska bli känt att han är just det, alltså vill han hålla en låg profil. Det kan ju tolkas som desperat och därför pinsamt att ragga på en sådan sida, därav.

Men ja. Berny är sjukt underhållande! Lovin' it! Undrar vad som kommer härnäst?
Citera
2013-12-27, 23:01
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Njae, hon frågar ju honom vad han ska göra ikväll och vad han tycker om vissa saker och han fattar ju hon tänker lägga ut det på nätet och svarar att "Det tänker jag inte svara på för att du kanske lägger det på nätet."

han är väl en gubbe från sexsajten som inte vill det ska bli känt att han är just det, alltså vill han hålla en låg profil. Det kan ju tolkas som desperat och därför pinsamt att ragga på en sådan sida, därav.

Men ja. Berny är sjukt underhållande! Lovin' it! Undrar vad som kommer härnäst?

UTNYTTJAD OCH FRIHETSBERÖVAD, HAN VILL HA BARN OCH JAG VILL INTE FÖR JAG ÄR SJÄLVSTÄNDIG!!!
Citera
2013-12-27, 23:40
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
UTNYTTJAD OCH FRIHETSBERÖVAD, HAN VILL HA BARN OCH JAG VILL INTE FÖR JAG ÄR SJÄLVSTÄNDIG!!!

Glöm inte "jag blev tvingad att ta heroin i en vecka också"...

Annars skulle jag trott att barnbarn var mer aktuellt för mysfarbrorn.
Citera
2013-12-28, 00:33
Medlem
Fast jag tycker att Janne mysfarbror har en del intressanta inlägg på Fisbok om kosmos dock. Han verkar inte direkt vara en nolla utan snarare typen man kan lära sig av.
Citera
2013-12-28, 11:10
Medlem
Klossmongos avatar
Man kan ju faktiskt vara smart och sjuk i huvudet samtidigt.

Tror inte han ska undervisa Berny om kosmos. an har väl nån sjuk böjelse frugan inte vill ställa upp på, så Berny får vara stand in entertainer.
Citera
2013-12-28, 11:24
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Fast jag tycker att Janne mysfarbror har en del intressanta inlägg på Fisbok om kosmos dock. Han verkar inte direkt vara en nolla utan snarare typen man kan lära sig av.

Haha du tar död på mig. Mysfarbrorn vet inte skillnaden mellan 2D och 3D samt tycker synd om pedofiler. Dessutom sitter han och erkänner på sin öppna facebook, att han använder droger. Men du anser att du har något att lära av honom? Det är som när du skriver kärleksmeddelande till Berny och hur vacker och mystisk hon är, det kan bara vara du.
Citera
2013-12-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Man kan ju faktiskt vara smart och sjuk i huvudet samtidigt.

Tror inte han ska undervisa Berny om kosmos. an har väl nån sjuk böjelse frugan inte vill ställa upp på, så Berny får vara stand in entertainer.

Mmmh, förvisso.. Läste bara lite ytligt på hans fisbok.
Citera
2013-12-28, 14:59
Medlem
Citat:

Exakt vad är det du tycker att du kan lära dig av honom? Sluta vara pinsam nu, måste ju ta fram skämskudden för att ens kunna läsa dina inlägg. Han är en skum gubbe som skriver öppet på Facebook att han knarkar. Tycker du det är lämpligt sällskap för en narkoman som Berny?
Citera
2013-12-28, 16:27
Medlem
http://www.timecode.se/TimeCode/Valkommen.html
http://www.timecode.se/TimeCode/Janne.html

Möjligtvis kan de ha träffats genom den här filmen som aldrig verkar ha blivit något:

http://www.timecode.se/TimeCode/Skara_sig.html

Om man ska döma av hans facebook så verkar han enormt omogen. Eller möjligtvis lida av akut 60-årskris.
Citera
2013-12-28, 16:50
Medlem
Ja visst, nog för att de inte hånglar etc.. Men jag kan väl inte vara den enda som ser hur det rycker till i kuken på Mysfarbrorn när B pussar honom? Han ser ut som att han trodde att hon skulle fota eller filma nåt kort, när han märker att hon pussar honom är han ju långt ifrån sen att hänga på. Om han nu skulle vara bra för henne eller vad det nu svamlades om, hade han inte ställt upp på Börnans uppmärksamhetsfiskande öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in