Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Inte ett enda bindande bevis, däremot flera felaktigheter.
- Det var inte FS inkontinensskydd som hittades i sängen.
- Iakttagelsen av en man med vit låda skedde fel natt.
- Kärringknut tyder inte på anknytning till maritimt.
Det finns också mycket tveksamt i din lista, men jag ids inte svara på allt. Jag har gjort det för många gånger.
Däremot hade FS ett ordnat liv med bostad hos Marina. Hon var nöjd med honom, vilket systern vittnade om i TR: "Han var bra att ha". Varför i hela friden skulle han mörda Marina?
-Inkontinens-skyddet har vi dravlat om redan, vill du ta det igen?
Jag säger en sista gång: Det är ett draglakan och har tillhandahållits från Landstinget.
Det har EJ köpts i butik och tillhörde ingen annan än den som skulle använda det, vilket var ett av FS barn.
-Vittnesmål gällande vit låda/kalsongman ska du inte uttala dig om eftersom du missat något där.
-Så det var enbart kärringknut? Och de flesta skulle nog valt annan förslutning, men FS var tydligen intresserad av just knopar och knutar (?).
Tveksamt finns det, det är folks vittnesutsagor och personliga erfarenheter jag samlat ihop.
Ordnat liv kan jag knappast kalla det när en vuxen man/förälder lever på det vis F gjorde. Utan jobb, utan inkomst, knark och allt möjligt.. Det inte vad jag kallar ett "ordnat liv" att hänga kvar hos en tjej som vill att man flyttar?
Bostadslös
Arbetslös
Straffad
Knarkare