Citat:
Det behövdes inget motiv, det kan ha varit en olycka, t.ex kan en kula ha legat kvar i loppet sedan provskjutningen i april.
Såvitt jag vet planerade varken Jan Guillou eller Leif GW Persson en sexuell relation med Olof Palme så fort Lisbeth var borta ur bilden. Däremot är det tänkbart att de, precis som mannen jag tänkte på, hade terränggående fordon. Men det räcker inte för misstanke för mordet på Palme. Men FS saknade terränggående fordon, och bilarna han förfogade över saknade spår av försök.
Jag tror att advokat Hansson kommer att ro iland med det här.
Tillägg: Mordet på Olof Palme är fortfarande olöst. Det har inte gått att binda en GM till brottet, och alternativa GM var för många.
Såvitt jag vet planerade varken Jan Guillou eller Leif GW Persson en sexuell relation med Olof Palme så fort Lisbeth var borta ur bilden. Däremot är det tänkbart att de, precis som mannen jag tänkte på, hade terränggående fordon. Men det räcker inte för misstanke för mordet på Palme. Men FS saknade terränggående fordon, och bilarna han förfogade över saknade spår av försök.
Jag tror att advokat Hansson kommer att ro iland med det här.
Tillägg: Mordet på Olof Palme är fortfarande olöst. Det har inte gått att binda en GM till brottet, och alternativa GM var för många.
Det finns absolut inget som talar för att Fre* skulle uppskatta den sortens sex.
Det känns alltså väldigt långsökt att han skulle skjutit en naken M i sängen.
Han verkar heller inte vara tillräckligt iskall för att klara av det hela med städning och flytt av kropp mm.
Nej, helt otänkbart känns det.
Han var nog kär i M, varför mörda henne om han då fått komma henne nära?
Nej nej nej.
Sedan uppfattar jag inte det som att han försöker vilseleda utan som att han verkligen är ledsen/orolig över vad som hänt.
Han upplevs nervös och påträngande men det räcker inte.
MTGM har inte lämnat något alls för att hjälpa till med att finna M,
Denne andre F har spånat och funderat och vill att M hittas.
Det håller inte.
Dessutom var den F rädd för FS verkar det som.
Något alibi har killen, men eftersom han inte är MTGM har man inte redovisat det offentligt.
Sidan du hänvisar till i slasken, kan du dela med dig av den till tråden?
Jag har släppt honom, Hansson har släppt honom.gör det du med.
Gällande sexkontakter så,
var ärlig nu Q.
Visst finns det en del förhör med dem och även med någon ledande bdsm-typ.
Inget tyder på att M träffat någon från den kretsen vid denna tid. Tiden för modet.
"Smygtelefonen" en gammal dammig sak som innehöll lite kontakter,
dessa har man inte kollat säger du, och det är inte dubletter från den telefon som användes heller?
Ärligt!
Det är hundratals hittills okända kontakter? Belägg det.
Varför sitter FS på den där kullen och vilar sig med M strax intill (när hon borde varit död)?
Han borde då sett M eller hennes mördare från sin plats(?).
Varför skulle hon vara borta en dag till om hon aldrig åkt iväg?
Hade F läst detta borde han ju undrat, eller hur.
Om M körde ut honom sådär helt i olag med år av snällhet och så vidare så säger hon PÅ HANS FÖDELSEDAG att han ska hålla sig borta, fast hon vet att han inte har någon att gå till.
som han säger, och hon sa åt honom att hålla sig borta just på hans födelsedag, observera det,
om hon nu gjorde det så:
han hade det eländigt och sov i den lilla lilla bilen, natten igenom ensam på en gravsten mm..
Då ökar det chansen att han var heligt förbannad/sotis/ledsen när han kom hem, och då ökar chansen för att han sköt henne.
Fick sms "jag blir kvar en dag till" och borde ha tolkat det som att han var utfryst en dag till och då ökar det chansen att han var arg/ledsen/svartsjuk, och då ökar ju argumenten för att det han mördade henne.
Senast redigerad av Otherland162 2013-12-27 kl. 08:31.
Senast redigerad av Otherland162 2013-12-27 kl. 08:31.
"Neej BERRY! Berry Nejding!!"
stackars killen.. Han var så ensam och ingen tyckte om honom.