Jag läste en intervju med SvFF:s ordförande i aftonbladets nätupplaga och det enda jag kan säga om den är att jag förstår varför han är ordförande. Snacka om slipad och mediatränad, han lämnade inte ett skit till journalisten, så till den milda grad att journalisten själv framstod som korkad. Jag blev fruktansvärt imponerad av hans sätt att hantera hela situationen på ett neutralt vis. Var var han när bilen delades ut? Godkände han det?
Citat:
Ursprungligen postat av
anonym.hedonist
Att slänga runt ad-hominem på de som håller med Zlatan (även om han uttryckte sig lite vulgärt med cykel-grejen) visar bara att du inte är mogen nog att argumentera logiskt.
Imponerande dubbelmoral.
Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Som typ ingen bryr sig ett skit om ja
Jag har också spelat grymt mycket battlefield matcher och vunnit skitmånga av dem, ska jag få en ny bil för det?
Fan va korkad du är

Du förstår inte SvFF:s uppgift om du drar den liknelsen seriöst.
Tänk dig att du var med i Battlefieldförbundet (BFF), hemma på väggen hänger ett inramat exemplar av Game där ordföranden i BFF dyrt och heligt lovar att allas prestationer är lika mycket värda, oavsett om man spelar på hard eller easy.
Eftersom du är så duktig blir du inbjuden till en gala där prestationer ska prisas och uppmärksammas. Där får en kvinnlig spelare en sprillans ny TV för att hon har vunnit så många matcher. Inte lika många som dig, visserligen, men hon spelar på en svårare nivå som hon har tillgång till enbart för att hon är kvinna. Hur reagerar du när du kommer hem och tittar på väggen?