2013-12-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Jahapp, då fick man 997 miljoner... vad fan ska jag göra nu? vill inte bli bannad haha

Rockstar skjuter ju sig själva i foten om dom bannar spelare som får pengar. Det är ju inte ditt fel, inte ens om du spenderar dom. Dom har tappat kontrollen totalt och det känns som att de har var otroligt naiva
Citera
2013-12-26, 21:16
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Vilken lägenhet är bäst? Snyggast utsikt men också garagets läge och närhet till tex ammunation. Vad tror ni?
Weasel Plaza, Apt 101 Den som jag har är grym! Nära till flyglatsen, Mod shop och ammunition! Du är välkommen på en guidad tur online!

EDIT: Jag har även utsikt från Vinewood skylten, hela stan/centrum och havet.
Senast redigerad av Seventy 2013-12-26 kl. 21:19.
Citera
2013-12-26, 21:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Weasel Plaza, Apt 101 Den som jag har är grym! Nära till flyglatsen, Mod shop och ammunition! Du är välkommen på en guidad tur online!

EDIT: Jag har även utsikt från Vinewood skylten, hela stan/centrum och havet.

Haha nice! Jag bor också där såg jag nu. Flyttade dit häromdagen, bodde i en lägenhet där jag kunde se LifeInvader förut, men denna var bättre. Riktigt fint hus från utsidan också
Citera
2013-12-26, 22:19
Medlem
hejsanvas avatar
Varför stängde dom inte ner allt ist när det började balla ur.. Även om det skulle varit nere ett tag så måste de la vart det bästa alternativet?
Citera
2013-12-26, 22:42
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Varför stängde dom inte ner allt ist när det började balla ur.. Även om det skulle varit nere ett tag så måste de la vart det bästa alternativet?

För att alla kanske inte tycker att det är en sån otrolig katastrof? Förstår inte varför alla har sådan panik över det hela. Passa på att ha roligt för pengarna innan R* tar bort dem för er. Hade de stängt ned hela online-delen hade vi ju inte kunnat spela alls, vilket vore tråkigt när folk faktiskt betalat för spelet. Det är lite samma logik som att ställa in tågen så de inte ska behöva komma för sent till stationen. Visst, det är buggigt och trasigt just nu, men det är ju åtminstone spelbart om man vill köra race och spränga medspelare i luften. För mycket fokus ligger på pengarna just nu. Försök ha lite roligt i stället, eller lägg i från er spelet tills det är fixat, skicka ett argt mail och spela lite assassins creed i stället (eller annat valfritt spel).
Citera
2013-12-26, 23:26
Medlem
Dimaks avatar
Kunde inte joina mina vänner idag, vi som skulle tar en road tripp med våra Harleys

Stod bara något annat skit! Bara jag?
Citera
2013-12-26, 23:33
Medlem
Wertyms avatar
Nån som är inne nu och vill turas om att vinna samma race? För att låsa upp bilmods. (ps3) sänd ett pm här, ger snart upp eftersom att jag inte hittar nån som är sugen

Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Kunde inte joina mina vänner idag, vi som skulle tar en road tripp med våra Harleys

Stod bara något annat skit! Bara jag?

Både jag och ett par crew-polare har haft problem nu under kvällen. Kanske något är på G, R* tar ned onlineläget eller nåt...?
Citera
2013-12-27, 00:15
Bannlyst
Hur länge stanna bounty på mig? Och får man hela summan om man är hemma på spelet?
Citera
2013-12-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jano197
Hur länge stanna bounty på mig? Och får man hela summan om man är hemma på spelet?

CA: 42 min, och ja du kan vara i din lägenhet och få pengarna
Citera
2013-12-27, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3miil

Men hur vet man mer än smset att man har bounty?
Citera
2013-12-27, 00:46
Medlem
Citat:
Har för mig dom ändrade det i senaste uppdateringen, att man inte kan vara i lägenheten längre för att få sin bounty. Men klart, kan ha fel!
Citera
2013-12-27, 01:00
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Det går inte längre. Tiden tickar bara utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in