Någon som vet vad polisbilen heter? Alltså modellnamn på polisbilarna i staden? Är ett fan av spelets polisbilar, mycket sköna fordon! Skulle vilja ha en civil modell av polisbilen Vapid. Men hittar den tyvärr inte. Någon som vet något?
Då jag joinar GTA nu så hittar jag aldrig andra online spelare. Jag har bytt session flera gånger men jag är alltid ensamen. Kan detta bero på det stora penga problemet?
Någon som vet vad polisbilen heter? Alltså modellnamn på polisbilarna i staden? Är ett fan av spelets polisbilar, mycket sköna fordon! Skulle vilja ha en civil modell av polisbilen Vapid. Men hittar den tyvärr inte. Någon som vet något?
Vilken lägenhet är bäst? Snyggast utsikt men också garagets läge och närhet till tex ammunation. Vad tror ni?
Våning E ute, bara ett 10 garage är det som gäller. Ät skit sov i garaget, det är ändå där du vill starta. Heist lär ju dröjda med dessa hackade servrar, sen behöver nån lägenhet för att planera stötarna ( som i story mode )