2013-12-26, 18:19
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Om ni vill spela på min modserver så skicka PM så berättar jag hur du gör!

Edit: Finns snö!
PS3.
Och riskera att bli bannad? Nej tack.
Citera
2013-12-26, 18:24
Medlem
Wertyms avatar
Någon som vet ifall det måste vara fler än en själv i race för att ens seger ska räknas? Man kan ju låsa upp mods till bilarna genom att vinna races.

Funkar det ensam?

Citat:
Om ni vill spela på min modserver så skicka PM så berättar jag hur du gör!

Edit: Finns snö!

PS3.

Skit ned dig, sådana som du förstör upplevelsen för många av oss andra.
Citera
2013-12-26, 18:30
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Någon som vet ifall det måste vara fler än en själv i race för att ens seger ska räknas? Man kan ju låsa upp mods till bilarna genom att vinna races.

Funkar det ensam?

Skit ned dig, sådana som du förstör upplevelsen för många av oss andra.

Man får väl köra hur man vill, vill jag modda så får jag väl det utan att du ska behöva böla..

Suspekta tecken i snön vid militärbasen också, dom pratar om det på GTAforums, kanske ett steg närmare jetpacken.
Citera
2013-12-26, 19:09
Medlem
Citat:

Man får väl köra hur man vill, vill jag modda så får jag väl det utan att du ska behöva böla..

Suspekta tecken i snön vid militärbasen också, dom pratar om det på GTAforums, kanske ett steg närmare jetpacken.

Fuska kan du göra i singleplayer, sjukt drygt när folk moddar online -.-
Citera
2013-12-26, 19:19
Medlem
Albozs avatar
Någon som vet vad polisbilen heter? Alltså modellnamn på polisbilarna i staden? Är ett fan av spelets polisbilar, mycket sköna fordon! Skulle vilja ha en civil modell av polisbilen Vapid. Men hittar den tyvärr inte. Någon som vet något?
Citera
2013-12-26, 19:25
Medlem
Då jag joinar GTA nu så hittar jag aldrig andra online spelare. Jag har bytt session flera gånger men jag är alltid ensamen. Kan detta bero på det stora penga problemet?
Citera
2013-12-26, 20:11
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Någon som vet vad polisbilen heter? Alltså modellnamn på polisbilarna i staden? Är ett fan av spelets polisbilar, mycket sköna fordon! Skulle vilja ha en civil modell av polisbilen Vapid. Men hittar den tyvärr inte. Någon som vet något?

Kolla om du hittar den här
http://www.igta5.com/vehicles

Vapid Stanier heter en av dom som civilbil.
Senast redigerad av Kaejko 2013-12-26 kl. 20:13.
Citera
2013-12-26, 20:15
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Ford Crown Victoria
Citera
2013-12-26, 20:39
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Kolla om du hittar den här
http://www.igta5.com/vehicles

Vapid Stanier heter en av dom som civilbil.

Aa, tack så mycket. Men vill även hitta Police Cruiser 3 by Vapid, som civil. Men den fanns bara som polisbil! Synd det..
Citera
2013-12-26, 20:40
Medlem
Wertyms avatar
Vilken lägenhet är bäst? Snyggast utsikt men också garagets läge och närhet till tex ammunation. Vad tror ni?
Citera
2013-12-26, 20:54
Medlem
Fabolouseds avatar
Jahapp, då fick man 997 miljoner... vad fan ska jag göra nu? vill inte bli bannad haha
Citera
2013-12-26, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Vilken lägenhet är bäst? Snyggast utsikt men också garagets läge och närhet till tex ammunation. Vad tror ni?
Våning E ute, bara ett 10 garage är det som gäller. Ät skit sov i garaget, det är ändå där du vill starta. Heist lär ju dröjda med dessa hackade servrar, sen behöver nån lägenhet för att planera stötarna ( som i story mode )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in