Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Jag kan visa det för dig, gå till sidan och läs deras villkor. Svart på vitt. Om du inte kan hitta det så kan jag hjälpa dig men läs villkoren först det kommer göra dig gott.
Ge dig själv, du påstod att det inte fanns ett mönster och du fick ett.Jag tror nog inte det finns miljontals spelare som maxar in pushar allt ggr 2 o degar ut direkt.
Jag håller med dig helt om att man utgår ifrån regler o villkor, det är ursprunget jag haft i varje dialog med dig. Nu påstår du att det inte gäller din modell men vad baserar du det på? har du ngt konkret som du kan länka till eller hänvisa till?
Varsågod
1. Du får gärna visa mig.
2. Jo, det finns det. Så länge omsättningskravet är kvar oddsar spelarna med hög insats, finns liksom inget att vänta på/spara på, eller hur. Du måste förr eller senare spela igenom omsättningskravet för att kunna göra ett uttag ju. Du tror att de reagerar på ett spel på 4000? Även om de reagerar, vad ska de göra (1.)???
3. Jo, det gäller min modell precis som alla andra modeller eller alla andra spel. Men om man inte bryter mot regler eller villkor finns där då inget skäl för sannolik misstanke, har jag försökt förklara rätt länge nu...
Visa mig bara 1. så är jag nöjd. Med denna parentesen. Sen kan vi kanske prata spelmodeller, för nu pallar jag inte diskutera "100 % säkerhet" när alla fattar att det är 100 % säkert PÅ PAPPRET, kanske vi kan kalla det, medan det inte är helt totalsäkert i praktiken... :/