Citat:
Ursprungligen postat av
chullan
Haha, know that feeling. När jag sålde 300 tower shields för en månad sen så var den enda charen jag hade green på såklart min 280 ms. Blev ju vadå, 10 rundor fram och tillbaka? Fml kände man ju bara.

Grejen är att jag kunde capa i alla fall 6,5k per runda, men snubben som sålde åt mig till djinnen hade bara 1,5k cap som max. Blev en jävla massa joll med safe-trade hit och dit då en brasse självklart ska vara där och försöka sno allt som hamnar på marken.
Funderar lite på vad jag ska göra för att inte tröttna på spelet, har en 266 EK med 108/102 i skills. Det enda jag gör är att hunta upp min bonus-stamina i banuta så ofta jag känner för det och det börjar bli riktigt jävla tråkigt. Finns ingen druid som vill hänga med och hunta poi eller liknande heller. Finns ingen aktiv guild som vill göra nå quests. Fan har inte ens börjat på inq eller gjort klart wrath än för att det inte finns folk som vill lira.
De få människor som är kontaktbara och inte bottar 24/7 larvar sig med en massa skitnödiga battles med ett pvp-system som är så knullat att man inte ens vet åt vilket håll man ska slå.
Tänkte kanske försöka mig på att loota en twin axe från Rahemos, men det är väl inte det roligaste att campa en mumiejävel i veckor.
Finns inget team som går warzones heller, så jag vet fan inte vad jag ska göra.