Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Kan rara min om du vill, och vågar lita på en fellow flashbackare.

Låter bra de rara?x) ehh?
Citera
2013-12-24, 23:08
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanneedhelp
Låter bra de rara?x) ehh?
Packa i ett winrar dokument...
Citera
2013-12-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Packa i ett winrar dokument...
hehe.. Tack ^^
Citera
2013-12-25, 00:15
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanneedhelp
hehe.. Tack ^^
PM.
Citera
2013-12-26, 09:17
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
blir galen på hur mycket man torskar när man dör...

man lägger ner så mycket tid på å ta ett level, sen dör man. å 4h av ens tid bara är bortblåst...
dags för hyllan kanske..
Hehe,kör Elite Knight så slipper du "the pain"/dvs du dör typ aldrig om du inte har en sio som är en total noob
Citera
2013-12-26, 13:10
Medlem
Inzaits avatar
Spretig på Lunara?
Citera
2013-12-26, 13:30
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Spretig på Lunara?
Javisst!
Ryktas om att Zaade ska dra 250?
Citera
2013-12-26, 14:35
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
Hehe,kör Elite Knight så slipper du "the pain"/dvs du dör typ aldrig om du inte har en sio som är en total noob

japp har gått över till min EK nu .

hunt tips dock.. till en 250+ ek

vengoth känns rätt uttjatat..
Citera
2013-12-26, 15:51
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
japp har gått över till min EK nu .

hunt tips dock.. till en 250+ ek

vengoth känns rätt uttjatat..

Banuta är oslagbart på den leveln.

Fy satan så drygt det är att sälja 30k+ oz green djinn-skit när den enda i hela universum som har access dit är en 150 ms.
Citera
2013-12-26, 18:24
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Banuta är oslagbart på den leveln.

Fy satan så drygt det är att sälja 30k+ oz green djinn-skit när den enda i hela universum som har access dit är en 150 ms.
Haha, know that feeling. När jag sålde 300 tower shields för en månad sen så var den enda charen jag hade green på såklart min 280 ms. Blev ju vadå, 10 rundor fram och tillbaka? Fml kände man ju bara.
Citera
2013-12-26, 19:55
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Haha, know that feeling. När jag sålde 300 tower shields för en månad sen så var den enda charen jag hade green på såklart min 280 ms. Blev ju vadå, 10 rundor fram och tillbaka? Fml kände man ju bara.

Grejen är att jag kunde capa i alla fall 6,5k per runda, men snubben som sålde åt mig till djinnen hade bara 1,5k cap som max. Blev en jävla massa joll med safe-trade hit och dit då en brasse självklart ska vara där och försöka sno allt som hamnar på marken.

Funderar lite på vad jag ska göra för att inte tröttna på spelet, har en 266 EK med 108/102 i skills. Det enda jag gör är att hunta upp min bonus-stamina i banuta så ofta jag känner för det och det börjar bli riktigt jävla tråkigt. Finns ingen druid som vill hänga med och hunta poi eller liknande heller. Finns ingen aktiv guild som vill göra nå quests. Fan har inte ens börjat på inq eller gjort klart wrath än för att det inte finns folk som vill lira.

De få människor som är kontaktbara och inte bottar 24/7 larvar sig med en massa skitnödiga battles med ett pvp-system som är så knullat att man inte ens vet åt vilket håll man ska slå.

Tänkte kanske försöka mig på att loota en twin axe från Rahemos, men det är väl inte det roligaste att campa en mumiejävel i veckor.

Finns inget team som går warzones heller, så jag vet fan inte vad jag ska göra.
Citera
2013-12-26, 22:32
Medlem
pozies avatar
fan spelar du på för värld egentligen? det där låter inte kul alls... men sen är det inte direkt kul att hunta i poi, göra wz eller liknande heller. allt i tibia har en gräns på hur länge det är kul, och i tibia är den väldigt nära vad du än gör haha

måste ju finnas någon guild som har "rpgande" folk? finns alltid ett fåtal på varje värld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in