2013-12-23, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Vill ta det exakt innan planet lyfter, har räknat ihop allt.

Jag är sämst på att svälja (no homo). Måste ha vatten och typ stå upp haha
Krossa tabletterna
Citera
2013-12-23, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Det verkar vara ett rätt så allmänt problem, att man inte testat xanor för sig så att man inte vet hur ens kropp fungerar!

Huvudsaken är väl attdu har det skönt ljust nu, inte sant?
Ikto är grymma
Citera
2013-12-23, 09:47
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0
Fuuck vad orolig man blir nu. De var såklart också på lösvikt..
Fan att man aldrig har hört talats om att det kan vara blandat vallar i dom. Är det vanligt, eller har det hänt någon enstaka gång?

Men ponera att det är "rena" ksalol. Visst bör man vara ren på 6-7 dagar då om man käkat 3mg/dag i 3dagar?
Grejjen är att jag ska snacka med en kvinna om mitt missbruk, hon får inte veta resultatet på provet förns om 2-3 veckor. Så jag undrar om man ska ljuga och låtsas som att allt gått bra och hoppas provet är rent. Eller om man ska erkänna, men det skulle ju suga rätt hårt att erkänna osså är det ändo rent..
Gaaahh

Vad jag läst o dragit slutsatsen av e att det tvr e ganska vanligt att dom bär spårämnen ...
Därav mitt varningens finger!
Det går inte att "ponera" i hur lång tid var o en behöver för att bli ren, allt e individuellt! Olika personer tar ju olika lång tid på sig att förbränna...
Jag har en egen personlig tumregel jag kör med som funkar för MIG (sen finns det ju dom som tycker jag överdriver med dt, men better safe than sorry) och det e att ja vill ha 1 dag per mg. Alltså om ja käkar 10mg en lördag så vill jag fr o m söndagen ha 10 dagar minst innan ja ska pissa, då vet jag att jag e på den säkra sidan o garanterat e grön på pisset! Med den tumregeln så slipper jag dessutom gå o va nojjig dag ut o dag in att ja ska torska! Den psykiska biten när man går o nojjar e ju bland den värsta terrorn fan

Och jag käkar aldrig flera dagar i följd när ja har ett piss som väntar, ju fler dagar i följd du trycker i dig desto längre tid tar det att bli ren! Om du t ex käkar 20mg på fredagen e du ju ren fortare än om du käkar 5mg per dag i 4 dagar (säger ju sig självt)....

Men för o svara på din fråga, JA! Enligt alla uträkningar vad gäller halveringstider osv så bör du vara ren 7 dagar efter sista intaget. Men jag skulle ju inte lita blint på det dock.... Allt e som sagt individuellt, och VET du inte med säkerhet hur fort du förbränner olika mängder (du kanske har testat förut o vet hur lång tid du behöver för o bli ren?) så e dt ju bara hjärndött att gambla.....

Men lycka till iaf
Citera
2013-12-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Vad jag läst o dragit slutsatsen av e att det tvr e ganska vanligt

Men för o svara på din fråga, JA! Enligt alla uträkningar vad gäller halveringstider osv så bör du vara ren 7 dagar efter sista intaget. Men jag skulle ju inte lita blint på det dock.... Allt e som sagt individuellt, och VET du inte med säkerhet hur fort du förbränner olika mängder (du kanske har testat förut o vet hur lång tid du behöver för o bli ren?) så e dt ju bara hjärndött att gambla.....

Men lycka till iaf

+1

Fast jag upplever det som ganska ovanligt att dom innehåller spårämnen.
Citera
2013-12-24, 17:34
Medlem
who-s avatar
4mg xanor får dagen att gå problemfritt!
Citera
2013-12-24, 21:42
Medlem
Fan värsta ångesten ikväll, har xanor hemma men tvungen att spara tills i morgon när tjacket kommer hem. Fan så fort man inte har X i säg så kommer den förbannade ångesten och spökar.
Citera
2013-12-24, 23:43
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Fan värsta ångesten ikväll, har xanor hemma men tvungen att spara tills i morgon när tjacket kommer hem. Fan så fort man inte har X i säg så kommer den förbannade ångesten och spökar.

Det kanske är ett tecken på att det är dags att dra ned på intaget?
Citera
2013-12-25, 00:14
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32

1. Kan ju vara så att du ätit X så länge att du får abstinens (ångest) när du är utan.

2. Tjack-missbruk ger ju också lätt ångestproblematik.
Citera
2013-12-25, 13:54
Medlem
5 st ksalol i kistan. Slängde i mig dom för 10 minsedan och tuggade dom, och smaken är lika äckligt än så nog var detta också äkta vara. Tror nog att dom äkta ksalol är nr 1 för mig.
Senast redigerad av Pojken1987 2013-12-25 kl. 14:06.
Citera
2013-12-25, 15:51
Medlem
Tja flöddrar folk! Om en våg har 0.00g hur många mg pulver blir då om det står 0.01g? Behöver väga benzo pulver.
Citera
2013-12-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasquez
Tja flöddrar folk! Om en våg har 0.00g hur många mg pulver blir då om det står 0.01g? Behöver väga benzo pulver.

Nu finns det inget som heter benzopulver och om det inte är alprazolam ligger inlägget fel.
Men 0,01 är microgram om jag inte är helt borta.
Citera
2013-12-25, 22:19
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasquez

Citat:
Ursprungligen postat av akva
Nu finns det inget som heter benzopulver och om det inte är alprazolam ligger inlägget fel.
Men 0,01 är microgram om jag inte är helt borta.

Ni är fan ofantligt korkade. Det skrämmer mig att vuxna människor kan vara så otroligt dumma.
- För det första är "benzo pulver" ingen korrekt benämning på någonting öht.
- För det andra är µg en miljondels gram (1000000µg = 1g)
- För det tredje är 0,01g = 10mg
Senast redigerad av Filantropi 2013-12-25 kl. 22:21. Anledning: Typo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in