2009-12-28, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Är 3000 kr normalpris att ta för 200st stavar? Något ni själva skulla punga upp liksom?

edit: Det var 3000, inte 2500

3000kr för 200 stavar med 2mg xanor i varje är väl ett helt okej pris. 15kr för en stav ärju samma pris som vissa ger för 1st 1mg xanor!
Citera
2009-12-28, 23:22
Medlem
EXXMANs avatar
Hmm 10kr per mg va priser som togs för ett antal år sedan!!

Har haft lite polare som pysslat med sånt här ett tag! 10-20 kr kan 1mg gå för styck! Mellan 30-40 går 2orna för!Finns en kille som lägger iväg till et pris på 2600 burken här i Hbg vad ja vet i alla fall! Har sen hört att både flu o X2or är hutlöst dyra i stockholms trakten! Tror de va 50 st sist ja hörde något! O ja det är över o fantasi priser för detta är ju om något säjlarens marknad så man får ju ta de som de hela är!
Citera
2009-12-28, 23:32
Medlem
whatelses avatar
Ingen som vet bågot om zolax?

edit: zolax, inte zoloft
Citera
2009-12-28, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whatelse
Ingen som vet bågot om zolax?

edit: zolax, inte zoloft

Hittade bar detta:

Zolax
Zolax is NOT known to be marketed in the USA. Zolax may be available in the countries listed below.

Possible matches for Zolax:
alprazolam
Alprazolam is reported as an ingredient of Zolax in Bangladesh.

fluconazole
Fluconazole is reported as an ingredient of Zolax in Turkey.

Så något skoj kan det allt vara, du får testa och se vad som händer!
Citera
2009-12-28, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXXMAN
Har haft lite polare som pysslat med sånt här ett tag! 10-20 kr kan 1mg gå för styck! Mellan 30-40 går 2orna för!Finns en kille som lägger iväg till et pris på 2600 burken här i Hbg vad ja vet i alla fall! Har sen hört att både flu o X2or är hutlöst dyra i stockholms trakten! Tror de va 50 st sist ja hörde något! O ja det är över o fantasi priser för detta är ju om något säjlarens marknad så man får ju ta de som de hela är!

Har du själv testat dessa xanor tvåor och hur det de ut?
Citera
2009-12-28, 23:58
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Hittade bar detta:

Zolax
Zolax is NOT known to be marketed in the USA. Zolax may be available in the countries listed below.

Possible matches for Zolax:
alprazolam
Alprazolam is reported as an ingredient of Zolax in Bangladesh.

fluconazole
Fluconazole is reported as an ingredient of Zolax in Turkey.

Så något skoj kan det allt vara, du får testa och se vad som händer!

Jepp, har testat tre stycken nu och lite valium. Tror jag är mer svängd än jag tror, har gott på stilnoct på dag/kväll i några dagar innan. Slängde i mig lite butylone också nu, mår jävlgit bra måste jag säga. Och så lite weed på det.

Men kan itne riktit avgöra om det är dåliga x eller inte. Aldrig tagit xanor för sig själv har alltid blandat med stessar eller iktro.
Citera
2009-12-29, 00:11
Medlem
EXXMANs avatar
EXXman

Jo ja har testat dem! Svenska avlånga ! Svenska som man får på apoteket! Jaa däckar på några stycken! Blaandat flu o 2orna en o annan gång !! Hehehe
Citera
2009-12-29, 00:16
Bannlyst
Citat:
Jepp, har testat tre stycken nu och lite valium. Tror jag är mer svängd än jag tror, har gott på stilnoct på dag/kväll i några dagar innan. Slängde i mig lite butylone också nu, mår jävlgit bra måste jag säga. Och så lite weed på det.

Men kan itne riktit avgöra om det är dåliga x eller inte. Aldrig tagit xanor för sig själv har alltid blandat med stessar eller iktro.

Det verkar vara ett rätt så allmänt problem, att man inte testat xanor för sig så att man inte vet hur ens kropp fungerar!

Huvudsaken är väl attdu har det skönt ljust nu, inte sant?
Citera
2009-12-29, 00:30
Medlem
Citat:
Någon med erfarenheter av Zolax? Små ljusblåa tabletter.
Dom har ingen märkning va, utan enbart runda blå tabletter?
Har för mig dom jag tog kallades "Zolax", min erfarenhet med dom är ivartfall att dom går absolut inte jämnföra med riktiga Xanor.
En sådan blå tablett kanske innehöll 0.5mg eller liknande om äns det.

Citat:
Ursprungligen postat av EXXMAN
Ja Benso priserna har gått upp på senare år.
För några år sedan fick du RIKTIGA 2mg Stavar för 10kr styck, överallt. En tia styck - riktigt fina tider.
Sen kom prishöjningen och med det kom alla dessa hemmagjorda generics.
Citera
2009-12-29, 00:31
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Det verkar vara ett rätt så allmänt problem, att man inte testat xanor för sig så att man inte vet hur ens kropp fungerar!

Huvudsaken är väl attdu har det skönt ljust nu, inte sant?

Har testat det för länge sen men var så stora doser då. Men tycker inte det känns som 1mg iaf. Är jag ett allmänt problem? Haha, det är möjligt det. Menar att jag alltid blandat med gräs/alkohol. Plus att jag gått på opioider dagligen de senaste åren.

Mm, jag mår prima. Har gjort hela dagen.
Senast redigerad av whatelse 2009-12-29 kl. 00:36.
Citera
2009-12-29, 00:33
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Har för mig dom jag tog kallades "Zolax", min erfarenhet med dom är ivartfall att dom går absolut inte jämnföra med riktiga Xanor.

Det stod intas på ena sidan och Z7 på andra, som jag uppfattade den men tog ett tag att se vad det stod. Men, ja dem slog inte bra.
Senast redigerad av whatelse 2009-12-29 kl. 00:37.
Citera
2009-12-29, 01:16
Medlem
EXXMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Ja Benso priserna har gått upp på senare år.
För några år sedan fick du RIKTIGA 2mg Stavar för 10kr styck, överallt. En tia styck - riktigt fina tider.
Sen kom prishöjningen och med det kom alla dessa hemmagjorda generics.
Joo men detta är riktiga stavar från apoteket min vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in