2013-12-20, 11:31
Medlem
Ska Börja med Xanor om ett tag igen och tänkte höra vad är en bra dos att ligga på per dag ? Jag hade tänkt 1-2 mg per dag vad tror ni om det ?
Citera
2013-12-20, 17:10
Bannlyst
Självklart skall det ligga i blister ! har även ätit mycket lösvikt men vet då var det kommer ifrån o görs så pga införsel.

Har ätit ksalol många år blister samt lösa ,haft faske 1 gång!!!
Pissar med så vet att det stämmer

Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Citat:

Se till att få dom i blister från Galenika då 80% av dom lösa på marknaden tyvärr är fake.
Citera
2013-12-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
Ska Börja med Xanor om ett tag igen och tänkte höra vad är en bra dos att ligga på per dag ? Jag hade tänkt 1-2 mg per dag vad tror ni om det ?

1-2 mg är en fin start dos. men skall du använda det som medicin eller rus?
Som medicin skulle jag starta på 1 mg för du kommer att öka toleransen ganska fort om du äter dagligen.
Citera
2013-12-21, 14:31
Medlem
Hur mycket alprazolam tror nu det finns i de som cirkulerar i Gbg nu? 0,5? 0,7? mg alltså.
Citera
2013-12-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Jag skulle ju definitivt inte gambla på några villkors vis! Nu vet ja ju inte vad du pissar för, men ja pissar för mitt körkort och i domen står det att dom ska ta på Bens & Thc, och Ksalol skulle ja inte vågat käkat 1 vecka innan piss, inte ens 1mg vid 1 tillfälle! Ksalol kan bära spår av Diazepam då dom kan ha "blandats" med Bensidin (Valium), och Diazepam sitter i 3 veckor, inga undantag!! Dom skickar ju på lab nu för tiden, precis som du säger, och där hittar dom ju betydligt mkt mindre spårämnen en betydligt längre tid efter intag. MEN letar dom inte efter just Alprazolam så ser dom det inte! Kollar dom dig t ex bara på opiater och kokain så ser dom ju inte om du käkat bens! Och det e ganska dyrt o göra test på ALLA droger, därför dom bara kollar efter 1-2 st....Om inte domslut finns på annat!

Lyrica kan dom inte se, vad jag vet iaf. Har aldrig hört nåt om det så ja tvivlar på dt!
Men som sagt, pissar du så pissar du ju säkert av en jävligt viktig anledning och Ksalol skulle jag INTE gambla med då
whaaat? Någon annan som kan intyga detta om att just ksalol skulle vara extremt? Att det skulle vara blandat med vallar? Nojjig blir man ju när det i vanliga fall har halvering på 12h!
Citera
2013-12-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Hur mycket alprazolam tror nu det finns i de som cirkulerar i Gbg nu? 0,5? 0,7? mg alltså.

Jag vet att det finns Kasol som innehåller 1mg sen finns det massa kopier och skräp som innehåller alt ifrån 0,3-0,7.
Citera
2013-12-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0
whaaat? Någon annan som kan intyga detta om att just ksalol skulle vara extremt? Att det skulle vara blandat med vallar? Nojjig blir man ju när det i vanliga fall har halvering på 12h!

Jag har varit ren efter 1 vecka på äkta Kasol men är det kopier så vet man ju aldrig om det finns spår efter andra saker och Diazepam sitter ju längre än längst.
Citera
2013-12-21, 17:23
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0

Det var absolut inte meningen att "skrämma upp" dig....Det ja menar e att så länge du inte tryckt ut Ksalol själv ur blistret, utan fått dom i lösvikt, så skulle ja definitivt inte gambla! Däremot skulle ja lätt kunna käka SVENSKA Xanor eller kryss2-or i lösvikt, för dom vet jag inte bär spår av Diazepam eller något annat bensoämne!
Har en vän som käkade Ksalol 16 dagar innan han skulle pissa o torkade på Diazepam! Han hade enbart käkat Ksalol och dom var tvättäkta, dock köpta i lösvikt...Samt att jag har läst om flera såna incidenter då folk köpt ÄKTA Ksalol (dock i lösvikt) o torskat på Diazepam fast dom inte käkat Diazepam på flera månader...
Just sayin´....
Senast redigerad av StrainHunter021 2013-12-21 kl. 17:28.
Citera
2013-12-22, 13:59
Bannlyst
Citat:
Det var absolut inte meningen att "skrämma upp" dig....Det ja menar e att så länge du inte tryckt ut Ksalol själv ur blistret, utan fått dom i lösvikt, så skulle ja definitivt inte gambla! Däremot skulle ja lätt kunna käka SVENSKA Xanor eller kryss2-or i lösvikt, för dom vet jag inte bär spår av Diazepam eller något annat bensoämne!
Har en vän som käkade Ksalol 16 dagar innan han skulle pissa o torkade på Diazepam! Han hade enbart käkat Ksalol och dom var tvättäkta, dock köpta i lösvikt...Samt att jag har läst om flera såna incidenter då folk köpt ÄKTA Ksalol (dock i lösvikt) o torskat på Diazepam fast dom inte käkat Diazepam på flera månader...
Just sayin´....
Men vad är vitsen med att blanda i innehållet i stesolid i xanor...? fattar inte.
Måste ju finnas någon hake till varför man gör så.
Citera
2013-12-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia:)
Men vad är vitsen med att blanda i innehållet i stesolid i xanor...? fattar inte.
Måste ju finnas någon hake till varför man gör så.

Om det är fake så kan dom vara gjorda på köksbordet till Kalle Anka och där satt han flummig som få och lagade fake stess igår.
Citera
2013-12-22, 23:05
Medlem
who-s avatar
Har xanor utskrivet så joinar denna club
Citera
2013-12-23, 02:20
Medlem
Citat:
Just sayin´....
Fuuck vad orolig man blir nu. De var såklart också på lösvikt..
Fan att man aldrig har hört talats om att det kan vara blandat vallar i dom. Är det vanligt, eller har det hänt någon enstaka gång?

Men ponera att det är "rena" ksalol. Visst bör man vara ren på 6-7 dagar då om man käkat 3mg/dag i 3dagar?
Grejjen är att jag ska snacka med en kvinna om mitt missbruk, hon får inte veta resultatet på provet förns om 2-3 veckor. Så jag undrar om man ska ljuga och låtsas som att allt gått bra och hoppas provet är rent. Eller om man ska erkänna, men det skulle ju suga rätt hårt att erkänna osså är det ändo rent..
Gaaahh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in