Citat:
Ursprungligen postat av
StrainHunter021
Det var absolut inte meningen att "skrämma upp" dig....Det ja menar e att så länge du inte tryckt ut Ksalol själv ur blistret, utan fått dom i lösvikt, så skulle ja definitivt inte gambla! Däremot skulle ja lätt kunna käka SVENSKA Xanor eller kryss2-or i lösvikt, för dom vet jag inte bär spår av Diazepam eller något annat bensoämne!
Har en vän som käkade Ksalol 16 dagar innan han skulle pissa o torkade på Diazepam! Han hade enbart käkat Ksalol och dom var tvättäkta, dock köpta i lösvikt...Samt att jag har läst om flera såna incidenter då folk köpt ÄKTA Ksalol (dock i lösvikt) o torskat på Diazepam fast dom inte käkat Diazepam på flera månader...
Just sayin´....
Fuuck vad orolig man blir nu. De var såklart också på lösvikt..
Fan att man aldrig har hört talats om att det kan vara blandat vallar i dom. Är det vanligt, eller har det hänt någon enstaka gång?
Men ponera att det är "rena" ksalol. Visst bör man vara ren på 6-7 dagar då om man käkat 3mg/dag i 3dagar?
Grejjen är att jag ska snacka med en kvinna om mitt missbruk, hon får inte veta resultatet på provet förns om 2-3 veckor. Så jag undrar om man ska ljuga och låtsas som att allt gått bra och hoppas provet är rent. Eller om man ska erkänna, men det skulle ju suga rätt hårt att erkänna osså är det ändo rent..
Gaaahh