Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-12-16, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
prova www.savetube.com laddar ner direkt från browsern
Tack, fungerar dock med VLC player
Citera
2013-12-17, 19:23
Medlem
Citat:
Dear ,

THQ has released its copyright claim on your video, "Saints Row 3". For more information, please visit your Copyright Notice page

Sincerely,
- The YouTube Team

Haha youtube..
Citera
2013-12-19, 06:07
Medlem
Jaha, vad i helvete är det nu då? Jag är inloggad på Youtube men ändå måste jag logga in för att kunna kommentera. Är det G+ jag måste logga in på eller?
Citera
2013-12-19, 20:33
Medlem
Nån som vet om Youtube/gmail etc är nere? Eller är det bara för mig som "Servern går inte att hitta" kommer upp när jag försöker logga in?
Citera
2013-12-19, 21:16
Medlem
Troll0lzs avatar
Testar igen

Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Jag har stött på ett irriterande problem den senaste tiden och det händer bara i FireFox.

Varje gång när jag ska se ett klipp på YouTube så startar klippet som vanligt, men efter kanske 5-10 sekunder in så fryser bilden och jag hör hur ljudet startar om från början men bilden är fryst på stället och när ljudet når dit där bilden har fryst fast, först då blir bilden och ljudet synkat igen.

Händer som sagt bara i FF och varken i IE eller Chrome.

Sitter med en stationär dator, Win 7 64-bit och FF version 25.0
Har också den senaste versionen av Flash och har även uppdaterat både ljud- samt grafikkortet.

Någon som har upplevt samma sak och som vet hur man löser det? Det är inget jätteproblem egentligen, men det är helt klart ett väldigt irriterande moment att alltid veta att ett klipp kommer att börja om från början 5-10 sekunder in..
Citera
2013-12-20, 14:00
Medlem
-ELF-s avatar
Jag vet att denna tråd är för frågor, men det är väl ändå bästa tråden att nämna detta i?

Vi Firefox användare bör förhoppningsvis kunna se 480p och 1080p videor i html 5 spelaren någon gång under Q1 2014.

https://wiki.mozilla.org/Platform/MediaSourceExtensions

Citera
2013-12-21, 15:32
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Varför dyker inte alla nya videos från mina prenumerationer upp i flödet?
Citera
2013-12-25, 19:39
Medlem
Youtube har en ny/gammal uppdatering (Som jag har missat)

Det går ut på att varje gång man lägger ut en ny video så måste Youtube acceptera videon först, innan den blir synlig för andra.

Är detta sant? Jag har inte märkt nånting av det när jag lägger ut mina videos. Men jag har hört en del om det, och fick misstankar om det sedan jag fick höra om det. Då mina visningar stiger upp efter tre dagar. Annars står det HELT stilla. Kanske en slump?

Så frågan lyder kort - Är det sant om denna uppdatering?
Citera
2013-12-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Varför dyker inte alla nya videos från mina prenumerationer upp i flödet?
Jag märkte också det för nån månad sen. Jag gissar att YouTube endast visar de videorna i flödet som de anser du ska se (eller som "är intressanta" för dig). Vad är meningen med att lägga en prenumeration då kan man undra. man får ju ändå gå in på prenumerantens YouTube-sida och själv kolla vilka videos som är nya. En av många i raden beslut som gör tuben sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinnar
Youtube har en ny/gammal uppdatering (Som jag har missat)

Det går ut på att varje gång man lägger ut en ny video så måste Youtube acceptera videon först, innan den blir synlig för andra.

Är detta sant? Jag har inte märkt nånting av det när jag lägger ut mina videos. Men jag har hört en del om det, och fick misstankar om det sedan jag fick höra om det. Då mina visningar stiger upp efter tre dagar. Annars står det HELT stilla. Kanske en slump?

Så frågan lyder kort - Är det sant om denna uppdatering?
Kan knappast ligga nåt i det. Över 100 timmars video läggs upp varje minut. Det blir en matematisk omöjlighet. Jag har föresten själv lagt upp video, sen direkt skickat länk till andra, som fungerar.
Citera
2013-12-25, 21:19
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Jag märkte också det för nån månad sen. Jag gissar att YouTube endast visar de videorna i flödet som de anser du ska se (eller som "är intressanta" för dig). Vad är meningen med att lägga en prenumeration då kan man undra. man får ju ändå gå in på prenumerantens YouTube-sida och själv kolla vilka videos som är nya. En av många i raden beslut som gör tuben sämre.

Skitkonstigt verkligen. Men det verkar som att de dyker upp bland prenumerationerna sen förr eller senare ändå. Blir mest förvånad över att klippen dyker upp på andra ställen först, som prenumerant borde man få de direkt kan man tycka. Skönt att jag inte var den enda det händer för, tycker att Youtube är jävligt meckigt ibland och speciellt nu efter alla nya påhitt, trodde att jag ändrat nån inställning.
Citera
2013-12-28, 16:12
Medlem
Hej!

Vet ej om man kan posta frågor här, men försöker:

Jag har under några månader nu inte kunnat kommentera på youtube. Jag vet inte varför.

Problemet ser ut så här:

Jag klickar på en video, och sedan ställer jag musen över kommentarsfältet, och då blir muspekaren som en "hand som pekar med pekfingret", alltså som att jag ställt musen på en länk... Och när jag klickar på fältet så kommer ett fönster upp jättesnabbt och sen trycks ner automatiskt. Och då har jag alltså klickat på kommentarsfältet, men inte fått möjlighet o skriva något. Muspekaren visar fortfarande handen med pekfingret. Fttar inte problemet? Kan det va virus?
Citera
2013-12-28, 17:09
Medlem
Sheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliBB
Hej!

Vet ej om man kan posta frågor här, men försöker:

Jag har under några månader nu inte kunnat kommentera på youtube. Jag vet inte varför.

Problemet ser ut så här:

Jag klickar på en video, och sedan ställer jag musen över kommentarsfältet, och då blir muspekaren som en "hand som pekar med pekfingret", alltså som att jag ställt musen på en länk... Och när jag klickar på fältet så kommer ett fönster upp jättesnabbt och sen trycks ner automatiskt. Och då har jag alltså klickat på kommentarsfältet, men inte fått möjlighet o skriva något. Muspekaren visar fortfarande handen med pekfingret. Fttar inte problemet? Kan det va virus?

Youtube ändrade för inte så länge sedan så att man måste ha ett G+ konto för att kunna kommentera på youtube, det är nog förmodligen det som håller på knasa med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in