2013-12-16, 21:43
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Har man haft en period där man låg runt anser jag att man är en slampa.
Vad anser du är slampigt?

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker är slampigt. Tycker att det är konstigt att nedvärdera folk för sin sexualitet. Det finns ingen som vinner något på det.
2013-12-16, 22:00
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker är slampigt. Tycker att det är konstigt att nedvärdera folk för sin sexualitet. Det finns ingen som vinner något på det.
Men dina medsystrar blir ju utkonkurrerade av ditt slampiga beteende och kan inte få uppmärksamhet av den mannen som de vill ha såklart finns det en poäng med att inte vara promiskuös
2013-12-16, 22:04
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Men dina medsystrar blir ju utkonkurrerade av ditt slampiga beteende och kan inte få uppmärksamhet av den mannen som de vill ha såklart finns det en poäng med att inte vara promiskuös

Eh, jag är alltså kille.

Edit: Men du menar alltså att folk inte ska ligga för att andra personer kanske vill ligga med samma människa. Ja, det känns ju väldigt logiskt. NOT!
Senast redigerad av skotittare 2013-12-16 kl. 22:06.
2013-12-17, 15:11
Medlem
Jag tycker man ska knulla så ofta man vill och kan oavsett vad vissa idiotertycker..
2013-12-21, 13:19
Medlem
Känner folk från många cirklar, både de som har på sig väldigt mycket kläder och de som går omkring med "slampiga" kläder. Ingen av dessa parter har sex med varje människa de ser, de flesta av dem har inte haft sex med ens 5+. Jag vet inte riktigt vart du har fått dina källor. Finns väl såklart slampiga eller billiga tjejer, men det är ju definitivt inte de flesta.
2013-12-22, 00:46
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice1222
Känner folk från många cirklar, både de som har på sig väldigt mycket kläder och de som går omkring med "slampiga" kläder. Ingen av dessa parter har sex med varje människa de ser, de flesta av dem har inte haft sex med ens 5+. Jag vet inte riktigt vart du har fått dina källor. Finns väl såklart slampiga eller billiga tjejer, men det är ju definitivt inte de flesta.

jag har inga källor på det, det hela är högst ovetenskapligt och bygger bara på mina egna observationer
2013-12-23, 22:19
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Eh, jag är alltså kille.

Edit: Men du menar alltså att folk inte ska ligga för att andra personer kanske vill ligga med samma människa. Ja, det känns ju väldigt logiskt. NOT!
Jaha okej, nej jag menar inte tillfälliga sexuella relationer nu jag menar att lösaktiga horor förstör för både män och kvinnor som vill leva i en monogam relation med den person som dem älskar
2013-12-23, 22:26
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
jag har inga källor på det, det hela är högst ovetenskapligt och bygger bara på mina egna observationer

Det säger alltså mer om dig än om de kvinnor du talar illa om.
2013-12-23, 22:28
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Jaha okej, nej jag menar inte tillfälliga sexuella relationer nu jag menar att lösaktiga horor förstör för både män och kvinnor som vill leva i en monogam relation med den person som dem älskar

... och hur får du i hop detta? Lev du monogamt med en oskuld du raggat upp (var?) och låt andra leva sitt liv. Jag förstår faktiskt inte problemet.
2013-12-23, 22:38
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
... och hur får du i hop detta? Lev du monogamt med en oskuld du raggat upp (var?) och låt andra leva sitt liv. Jag förstår faktiskt inte problemet.

Problemet är att man kan inte lita på kvinnor som ligger runt, det är väl ganska enkelt att förstå att om hon ligger med mig fast hon är i relation med nån annan så går det inte lita på henne?

vad menar du säger mer om mig? det är inte det som tråden handlar om

Självklart så väljer jag hellre en oskuld men du förstår ju själv hur lätt det är
2013-12-23, 22:48
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Problemet är att man kan inte lita på kvinnor som ligger runt, det är väl ganska enkelt att förstå att om hon ligger med mig fast hon är i relation med nån annan så går det inte lita på henne?

vad menar du säger mer om mig? det är inte det som tråden handlar om

Självklart så väljer jag hellre en oskuld men du förstår ju själv hur lätt det är

Du har hittills aldrig pratat om otrohet. Det är ju en helt annan sak.

Men bara för att man haft en period där man legat runt så betyder det inte att man inte kan vara trogen i en relation.
Senast redigerad av skotittare 2013-12-23 kl. 22:57.
2013-12-23, 22:55
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Du har hittills aldrig pratat om otrohet. Det är ju en helt annan sak.

Men bara för att man haft en period där man legat runt så betyder det inte att man kan vara trogen i en relation.
Enligt mig är det inte sannolikt att en "hora" plötsligt skulle bli trogen en enda partner men visst det är fullt möjligt, tro mig jag vet vad jag snackar om har sett tillräckligt många exempel på motsatsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in